Damos Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Type: Call of Duty 4 - Singatuur-Logo Stijl: Call of duty 4 Rand: gesheurd net alsof je de rand van papier afscheurd zoiest zou ik het willen hebben Tekst: DK Clan Kleuren: Ik zou graag willen dat het hele plaatje een beetje een goud tintje krijgt Render: Afbeelding: http://gamesblog.genieknows.com/wp-content...7/08/cod_4b.jpg Extra: Doe je best! Bewerkt: 8 januari 2008 door RonaldVC
Dreamsszz Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Sorry hoor maar ik vindt het nie tleuk datje de tekst gebruikt als mij !!! met MickyMous!! als je het graag andre tekst doen dat vind ik prettig:D
Damos Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Sjeeminee wat maakt dat nou uit iedereen mag doen wat hij wil. Maar oke als jij het zo wil dan doe ik het wel (aardig he) maar dit vind ik wel echt belachelijk.
JasonStatham Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik heb iets snel geprobeerd. Het is niet echt gelukt. Maar misschien denk jij er anders over Klikie Het logo komt later nog wel Bewerkt: 7 januari 2008 door GTA-fan2
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik heb iets snel geprobeerd.Het is niet echt gelukt. Maar misschien denk jij er anders over Klikie Het logo komt later nog wel Het is niet erg netjes om hem te maken terwijl iemand anders al heeft gezegd dat hij hem maakt, nou heeft game~skater hem mischien voor niks gemaakt. Bewerkt: 7 januari 2008 door 2fast{0}
game~skater Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 dat klopt 2fast. maar hij heeft de mijne gekozen, ik kon hem niet uploaden op de een of andere manier dus heb ik hem via msn gestuurt
Recommended Posts