GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Hooi hoe maak je een poll het lukt me aalsmaar niet help!? ohja als dit topic onzinnig is slotje maar ik wil wel eerst antwoord oja en hoe kan ik dat buurt crimineel verander?! *en en wat moeten die Oranje blokjes voorstellen *ik heb er maar een en wat gebeurd er als je daar heel veel van hebt word je dan geband?! Bewerkt: 6 januari 2008 door GTA-The-Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Een poll maak je door op Poll: Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken te klikken en dan de opties in te voeren, vul ook de pollvragen in en je kunt de poll posten. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Een poll maak je door op Poll: Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken te klikken en dan de opties in te voeren, vul ook de pollvragen in en je kunt de poll posten. Succes. maar dan gebeurt er niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Een poll maak je door op Poll: Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken te klikken en dan de opties in te voeren, vul ook de pollvragen in en je kunt de poll posten. Succes. maar dan gebeurt er niks Er mag een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 oja en hoe kan ik dat buurt crimineel verander?!*en en wat moeten die Oranje blokjes voorstellen *ik heb er maar een en wat gebeurd er als je daar heel veel van hebt word je dan geband?! Dat 'Buurt Crimineel' veranderen is slechts door het aantal posts dat je hebt. Bij een bepaald aantal posts, veranderd deze naar een andere naam. Bij 1000 posts kun je hem aanpassen naar een gebruikerstitel die je zelf wilt. Die oranje blokjes, ook wel de 'Pips' genoemd, zijn slechts dingen die je aantal posts 'aangeven'. Jij hebt nog 1 pip, maar als je bij mij kijkt, zie je al veel meer. Als je heel veel hebt gebeurd er overigens niets. In de Helpdocumenten vond ik overigens dit stukje: Wat betekent de naam onder mijn avatar en welke zijn er allemaal?De naam onder je avatar heet een 'rang' en die wordt door het forum automatisch toegekend afhankelijk van je postcount. Je begint als Ruitje intikker zodra je je eerste post zet en uiteindelijk is de hoogste rang die je kunt bereiken Community Legend bij 10.000 beichten. Tussendoor, namelijk bij 1.000 berichten, mag je zelf een titel bedenken als je dat wil en die via je profiel daar neer zetten. We kennen de volgende rangen inclusief de bijbehorende postaantallen: Übern00b -2000 Hacker -500 Cheater -100 Postless Person 0 Ruitje intikker 1 Autoradio jatter 5 Vandaal 10 Zakkenroller 20 Rover 25 Inbreker 35 Buurt crimineel in opleiding 49 Buurt crimineel 50 Auto dief in opleiding 74 Auto dief 75 Auto dealer in opleiding 98 Auto dealer 100 BMW Auto dealer 112 Auto dealer 115 Drugs dealer 125 Wapen dealer 150 Drugs en wapen dealer 175 Winkel overvaller 200 Snoepwinkel overvaller 222 Winkel overvaller 223 Warenhuis overvaller 225 Bank Overvaller 250 Staatsbank overvaller 275 People killer 300 Gang killer 325 Cops killer 350 FBI killer 375 Mafia hulpje 400 Mafia lid 425 Mafia onder baas 450 Mafia baas 475 Zaibatzu baas 500 Yakuza baas 525 Triads baas 550 Diablos baas 575 Colombian Cartel baas 600 Leone Family baas 625 Yardies baas 650 South Side Hoods baas 675 Rednecks baas 700 Hare Krishna baas 725 The Scientists baas 750 Loonie Scientists baas 774 The Loonies baas 775 Tony Montana Gang baas 800 Ricardo Diaz Gang baas 900 Vercetti Gang baas 1000 Internationaal Top Crimineel 1100 Terrorist in Opleiding 1200 Terrorist 1300 Al-Qaida Volgeling 1400 Al-Qaida Soldaat 1500 Al-Qaida Captain 1750 Leider Al-Qaida 2000 Dictator 2500 Al Capone 3000 The Godfather 4000 Legendary Godfather 5000 Forum Legend 7500 Community Legend 10000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.