metehan Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 mischien een domme vraag maar wat geberut er als ik al mijn dingen op C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas verwijdert ? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan ontbreken er dingen in GTA San Andreas, en dat kan er voor zorgen dat je GTA San Andreas vastloopt tijdens het laden. Hopelijk weet je nu een beetje meer. Reageren
metehan Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) en als ik ales verwijdert en dan weer opnieuw instaleert wat gebeurt er dan ? Bewerkt: 6 januari 2008 door metehan Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Als je alles gewoon uit de map verwijderd, doet GTA SA het niet meer, maar als je hem deïnstalleerd en vervolgens weer installeert, heb je alle bestanden weer. Het deïnstalleren kun je doen door naar Start -> Configuratiescherm -> Software te gaan, GTA San Andreas opzoeken en vervolgens op verwijderen klikken. Dan kun je hem weer installeren, zodat alles er weer staat. Als je deze niet doet, maar wel alles uit de map verwijderd, kun je hem ook nog niet opnieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.