Sjorszzz Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik ben pas begonnen met modden en dit is mijn eerste zelfgemaakte mod. Deze mod geeft CJ allemaal mooie kleuren als CJ het gimppak aan heeft. Omdat dit pak pas ver in de missies is te halen kun je beter deze cheat gebruiken cheat---> BEKKNQV Ik hoop dat het wel een beetje een leuke mod is. Aangepast de screenshots zitten er nu bij ingepakt. Bewerkt: 6 januari 2008 door sjors12345 Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien dat je er even een screenshot bij kan plaatsen, dan kunnen we ook zien wat we downloaden... Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien dat je er even een screenshot bij kan plaatsen, dan kunnen we ook zien wat we downloaden... Hoe maak je die ook al weer dan? Reageren
Arthis Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien dat je er even een screenshot bij kan plaatsen, dan kunnen we ook zien wat we downloaden... Hoe maak je die ook al weer dan? met de camera Om ze als bestandje te zien, ga naar: Mijn documenten\GTA San Andreas userfiles\Gallery Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien dat je er even een screenshot bij kan plaatsen, dan kunnen we ook zien wat we downloaden... Hoe maak je die ook al weer dan? met de camera Om ze als bestandje te zien, ga naar: Mijn documenten\GTA San Andreas userfiles\Gallery Ja maar je kunt toch niet een foto van jezelf CJ dus maken? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan klik je op het knopje Prt Scr tijdens het spelen, dat betekend Print Screen. En plak je screen in Paint, upload hem op Imageshack en plaats de screen in dit topic. Reageren
Timske Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien dat je er even een screenshot bij kan plaatsen, dan kunnen we ook zien wat we downloaden... Hoe maak je die ook al weer dan? met de camera Om ze als bestandje te zien, ga naar: Mijn documenten\GTA San Andreas userfiles\Gallery Ja maar je kunt toch niet een foto van jezelf CJ dus maken? Kan wel, ga naar het huis in Grove Street, ga naar boven toe, loop naar het kamertje waar je je kan omkleden en daar is een spiegel... Richt de camera op de spiegel en klaar is kees Groetjes Tim Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb het uiteindelijk maar in de spiegel gedaan. Want er gebeurde niks toen ik op die prt sc knop drukte naast de F12 toch? Dus als het kan graag iets meer uitleg hier over. Nou hier de screens v/d spiegel. Ik ben benieuwd wat jullie van de mod vinden. Bewerkt: 6 januari 2008 door sjors12345 Reageren
ikt Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Mooi pakje, net zo'n Jaimacaanse sporter! Maar ik zie zwarte puntjes, hoort dit zo? *Kijkt in de files* Nee dus. Je hebt dit met paint bewerkt, dus misschien zou je de gaten even kunnen opvullen En als je Photoshop hebt kun je ook een ge-antialiaseerde lijn gebruiken, die zien er beter uit. Maar het is wel een mooie mod Bewerkt: 6 januari 2008 door ikt Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Leuke mod. Die velle kleuren is weer eens iets heel anders dan dat zwarte leren pakkie. offtopic: JE kan dacht ik ook een foto van cj maken op deze manier: 1. Pak een camera. 2. recruteer een homie. 3. Loop met de camera naar je regecruteerde homie. 4. Nu dacht ik dat er iest staat dat je homie een foto van je kan maken. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb dit inderdaad met paint gedaan. Die zwarte puntje heb ik er expres ingelaten zodat de kleuren wat meer in elkaar overlopen (dacht ik) Maar ik ga er nog wel wat extra aan werken voor meerdere versies. Het is nog gelukt met de camera daarom hier nog een paar foto,s van achter. Bewerkt: 6 januari 2008 door sjors12345 Reageren
JeGe Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ziet er goed uit voor een eerste mod Offtopic: Waar heb je die sneeuwmod vandaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.