Fuffie Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Helemaal onderin bij de index van Gtaforum zie je ''Groepen: Administrators, Global Moderators, Moderators'' ect. Ik heb gelezen dat je dat erin kan bouwen alleen hoe moet dit ? Kan iemand mij uitleggen wat je precies moet doen en waar je het kan downloaden,ik weet dat het begin met Member Groepen verder kan ik geen informatie geven . Reageren
Wesley Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hier in dit topic werd dat ook al uitgelegd: >> Klikkerdeklik << Succes! Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Huh, ik post in het verkeerde topic. Neem me niet kwalijk kan iemand deze post verwijderen (en me postcount 1 terug zetten). BTW: Was hier ook geen mod voor op Invsionsize? Bewerkt: 6 januari 2008 door -Omar- Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Er is inderdaad een mod op invisionize.com bedankt voor je reactie het heeft wel geholpen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.