Jump to content

Hardcore


GTA-The-Best

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. =

    • Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12


Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    19

  • Amfetamientje

    12

  • S-te-Fan

    8

  • PorZ19

    4

Hardcore heb ik op dom gestemd , omdat er eigenlijk dat als enige negatieve was .. , nee Hardcore is niet mijn stijl , natuurlijk heeft iedereen z'n eigen mening maar ik heb er niks mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Errrg vette muziek.. Jammer dat bijna iedereen hier zo'n oppervlakkige mening heeft over hardcore. :7

Nouja, oppervlakkig? Er wordt gewoon gevraagd wat men er van vindt, en dat wordt gezegd.

Hardcore is voor mij muziek, als je het zo wil noemen, waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb. Het gedreun is te hard in de meeste nummers, eveneens de saaie herhalende beat, en vaak ontbreekt een fatsoenlijke tekst om het nummer nog een beetje niveau te geven. Nee, ik heb liever Dance of Indie-rock.

Link to comment
Delen op andere websites

De hardcore van vroeger vind ik niks, maar de nieuwe hardcore van tegenwoordig die op de laatste jaren bijvoorbeeld op Thunderdome gedraaid worden, zijn héérlijk! Goede melodieën, lekkere harde kick. De meeste mensen die hardcore HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEN zoals dat meestal gezegd word, zijn van die top40 meeloopertjes die niet een favoriet genre hebben, maar leuk vinden wat anderer leuk vinden. Lekker nummertje (check vooral melodie op 3 minuut 5):

Ben je op een feest en is het nogal dood? Wat hardcore nummertjes achter elkaar en kijk hoe het helemaal los loopt. Ik zit zelf wel meer in de hardstyle. Bij hardcore is het heel makkelijk een klote nummer te maken. Maar het is zeker (meer) zo dat het alleen maar boem boem voor 3 en een halve minuut is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

meteen al die radicale antwoorden, volgens mij heeft 90% ervan geeneens een minuut genomen om het te beluisteren

ja het heeft vaak dezelfde beats enzo omdat dit heel sloom overgaat op andere beats, dat is juist de style, dus neem een keer in je leven 5 minuten de tijd om een hardcore liedje redelijk zacht te luisteren ofzo dan weet je dat het niet alleen hetzelfde is, en hardcore is verre van speedcore, dat is echt rete snelle beats wat ik ook iets te ver vind gaan.

Hardstyle is ook bijna hetzelfde als hardcore maar in vele soorten, soorten die op jumpstyle lijken en soorten die al bijna hardcore zelf zijn.

Ik luister vaak hardcore maar ik heb zeker van die tijden dat ik geen zin heb in die harde snelle muziek en gewoon eens een lekker rustig tupac liedje wil luisteren

Waar het vanaf komt boeit me niks als ik het maar mooi vind, er zijn zoveel mensen die zich aan EEN genre houden en dan heel erg afstandelijk zijn naar andere genres en het geeneens proberen te beluisteren. Reply dan gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

De hardcore van vroeger vind ik niks, maar de nieuwe hardcore van tegenwoordig die op de laatste jaren bijvoorbeeld op Thunderdome gedraaid worden, zijn héérlijk! Goede melodieën, lekkere harde kick. De meeste mensen die hardcore HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEN zoals dat meestal gezegd word, zijn van die top40 meeloopertjes die niet een favoriet genre hebben, maar leuk vinden wat anderer leuk vinden.

Idd! Ik vind de meeste muziek wel relaxt, ik luister gewoon wat ik wil, als ik zin heb in hardcore luister ik lekker hardcore, als ik zin heb in klassiek luister ik lekker klassiek (al is dat niet zo vaak maar wel af en toe) Dus zelf hoor ik ook niet bij een genre maar van top40 hou ik meestal niet R&B enzo vind ik meestal niks aan en dat is juist vaak top40

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste mensen die hardcore HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEN zoals dat meestal gezegd word, zijn van die top40 meeloopertjes die niet een favoriet genre hebben, maar leuk vinden wat anderer leuk vinden.

Ik "haat" hardcore.

Maar vind je dat ik meeloperig ben.

Ik ben zo'n beetje de enige die van Commerciele Rap houdt (50 Cent, Snoop Dogg, Jim Jones enz)

Top40 luister ik al helemaal niet dus je trekt een beetje voorbarige conclusies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op 'VETTERDEVET COOL' Hardcore is geweldig :D Maar ik luister niet naar alle hardcore, eigenlijk alleen naar Angerfist en Korsakoff. Vreemd genoeg, vind ik ook nog een (hele) andere muziekstijl geweldig: Trance. Hoezo twee verschillende stijlen :puh:

Edit: Mocht je hardcore haten, luister dan eens naar dit nummer en geef dan je mening:

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...