Jump to content

Hardcore


GTA-The-Best

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. =

    • Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12


Recommended Posts

Het ligt eraan in welke stemming ik ben. Als we met de vriendengroep gewoon rustig bij elkaar zitten en wat drinken heb ik geen zin aan Hardcore of Hardstyle.

Maar wanneer we uitgaan naar een discotheek vind ik het geweldig! We gaan dan met z'n alleen proberen te ''hakken''. Ook als ik op de fiets zit en ik moet hard fietsen is Hardcore relax. Je gaat dan automatish harder fietsen dan je bijvoorbeeld Bob Marley.

Dus ik ga niet stemmen want het is dus in welke stemming ik ben.

Maar ik denk dat heel veel mensen die hebben gestemd dat ze HC geen mooie muziek vinden het wel mooi vinden wanneer ze in een discotheek staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    19

  • Amfetamientje

    12

  • S-te-Fan

    8

  • PorZ19

    4

De meeste mensen die hardcore HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATEEEEEN zoals dat meestal gezegd word, zijn van die top40 meeloopertjes die niet een favoriet genre hebben, maar leuk vinden wat anderer leuk vinden.

Hoe lang heb ik geslapen dat je vandaag de dag een meeloper bent die zonder eigen genre van de top 40 houdt bent, als je geen hardcore luistert? Alstjeblieft zeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig.... iedereen zegt kut maar met uitgaan gaan ze wel los als het gedraait word^^
Haha dat is zo ja...ik vind 't gewoon niks om te luisteren als ik rustig achter de pc zit, dan luister ik toch liever andere genres of gewoon naar de radio. Maar inderdaad, als 't tijdens 't uitgaan wordt gedraaid is 't soms echt wel lekkere muziek.
Link to comment
Delen op andere websites

Vreselijke rot nummers,jongeren proberen gewoon stoor te doen !

:@:muur:

Sorry als ik overdrijf !

Ja, je overdrijft inderdaad. Leg eens uit hoezo ''jongeren'' stoer doen als ze alleen op hun kamer Hardcore luisteren ? Voor wie moeten ze dan stoer doen ?

En jij bent nu 13, als je straks 16 bent sta jij ook wel te springen in de discotheek op Hardcore of Hardstyle.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, waarom is het lichste wat ik kan kiezen maar: Dom, of Saai? Ik vind het echt K*tmuziek. Dit staat om nummer 1 ergste muziek op mijn lijst. Ik vind Hardcore zuigen als een weet niet wat. Ik snap ook niet hoe je dit leuk kunt vinden. Dat: Bam, Bam, Bam, Bam!! en gasten die schreeuwen totdat ze een hartaanval krijgen. Hardcore vind ik echt het ergste wat er is van alle genres. Ik luister liever nog Opra muziek dan Hardcore.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik vind juist hardcore goed, maar sommige nummers vind ik te,

meestal vind ik het lekkere takkeherrie :D , word je wakker van, en ik luister het graag, als ik ff niks aan me hoofd wil hebben

maar vind ik meestal hardstyle beter ^_^

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Man, waarom is het lichste wat ik kan kiezen maar: Dom, of Saai? Ik vind het echt K*tmuziek. Dit staat om nummer 1 ergste muziek op mijn lijst. Ik vind Hardcore zuigen als een weet niet wat. Ik snap ook niet hoe je dit leuk kunt vinden. Dat: Bam, Bam, Bam, Bam!! en gasten die schreeuwen totdat ze een hartaanval krijgen. Hardcore vind ik echt het ergste wat er is van alle genres. Ik luister liever nog Opra muziek dan Hardcore.

Apple-Mac

in hardcore schreeuwen geen gasten,er word niet in gezongen of gescreeuwd :7

maargoed ik luister hardcore en vind het dus wel oke,vroeger alleen maar rap en nu vind ik dat echt slechte muziek en ben overgegaan naar hardcore :Y .trouwens:LCHC in gta IV is toch geen hardcore of zie ik dat nu verkeerd? :bonk: misleidende naam..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hardcore opzich wel leuk om naar te luisteren. Maar dat vind ik bij veel soorten muziek. :puh:

P.S: Ga nu niet zeggen dat ik een racist ben, want heel veel mensen denken dat je dat bent als je hardcore luistert. :bonk:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd echt niet van hardcore, het grootste probleem vind ik dat het zo agressief is. Ik vind het echt niet erg als er veel energie in muziek zit, ik houd zelf van stevige D'n'B of met mate Black Metal, maar hardcore is gewoon blinde haat. Een klasgenoot van me liet een tijdje geleden de site zien van Nightmare, een hardcore feest. Hij vond het geweldig, maar het enige wat ik hoorde was "woef woef woef woef-woef-woef!" (beat) en hysterische samples van vrouwen "Kill me! KILL MEEEEE!!!". Sorry, maar ik vind dat letterlijk een nachtmerrie, niet een fijne avond uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...