Jump to content

Hardcore


GTA-The-Best

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. =

    • Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12


Recommended Posts

Man, waarom is het lichste wat ik kan kiezen maar: Dom, of Saai? Ik vind het echt K*tmuziek. Dit staat om nummer 1 ergste muziek op mijn lijst. Ik vind Hardcore zuigen als een weet niet wat. Ik snap ook niet hoe je dit leuk kunt vinden. Dat: Bam, Bam, Bam, Bam!! en gasten die schreeuwen totdat ze een hartaanval krijgen. Hardcore vind ik echt het ergste wat er is van alle genres. Ik luister liever nog Opra muziek dan Hardcore.

Apple-Mac

in hardcore schreeuwen geen gasten,er word niet in gezongen of gescreeuwd :7

maargoed ik luister hardcore en vind het dus wel oke,vroeger alleen maar rap en nu vind ik dat echt slechte muziek en ben overgegaan naar hardcore :Y .trouwens:LCHC in gta IV is toch geen hardcore of zie ik dat nu verkeerd? :bonk: misleidende naam..

In gta iv is er wel hardcore. Dat is de originele hardcore en niet die shit van nu van dat bam bam bam.

Hardcore was oorspronkelijk een soort van heavy punk.

Myn mening :

Originele hardcore rulet, De hardcore bam bam bam = hoofdpyn muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    19

  • Amfetamientje

    12

  • S-te-Fan

    8

  • PorZ19

    4

Ik houd echt niet van hardcore, het grootste probleem vind ik dat het zo agressief is. Ik vind het echt niet erg als er veel energie in muziek zit, ik houd zelf van stevige D'n'B of met mate Black Metal, maar hardcore is gewoon blinde haat. Een klasgenoot van me liet een tijdje geleden de site zien van Nightmare, een hardcore feest. Hij vond het geweldig, maar het enige wat ik hoorde was "woef woef woef woef-woef-woef!" (beat) en hysterische samples van vrouwen "Kill me! KILL MEEEEE!!!". Sorry, maar ik vind dat letterlijk een nachtmerrie, niet een fijne avond uit.

Hardcore hoeft niet agressief te zijn, tekstueel gezien. Dat het toevallig bij die plaat zo was kan maar daar draait het genre niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd echt niet van hardcore, het grootste probleem vind ik dat het zo agressief is. Ik vind het echt niet erg als er veel energie in muziek zit, ik houd zelf van stevige D'n'B of met mate Black Metal, maar hardcore is gewoon blinde haat. Een klasgenoot van me liet een tijdje geleden de site zien van Nightmare, een hardcore feest. Hij vond het geweldig, maar het enige wat ik hoorde was "woef woef woef woef-woef-woef!" (beat) en hysterische samples van vrouwen "Kill me! KILL MEEEEE!!!". Sorry, maar ik vind dat letterlijk een nachtmerrie, niet een fijne avond uit.

dit soort dingen vind ik gewoon dom :duh: hardcore is geen haat of argressie,in elke muziek zitten wel eens van dit soort dingen,ook bij rap of rock ofwat dan ook zit wel een racisme of haat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore vind ik verschrikkelijk, maar Hardstyle (bijv. Frontliner - Sunblast, of Showtek - World Is Mine) vind ik lekkere muziek. :Y

Mvg,

Flitskikker

Ik ben gabber geweest,nu ook niet meer,maar het blijft wel lekkere muziek vind ik dan...ah ja,hardstyle mag er ook wezen,maar kan jij ook de melbourne shuffle?

Zouden jullie een voorbeeld (wat ik versta onder een filmpje) kunnen geven van het genre ''hardstyle''?

hier taxi:

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd echt niet van hardcore, het grootste probleem vind ik dat het zo agressief is. Ik vind het echt niet erg als er veel energie in muziek zit, ik houd zelf van stevige D'n'B of met mate Black Metal, maar hardcore is gewoon blinde haat. Een klasgenoot van me liet een tijdje geleden de site zien van Nightmare, een hardcore feest. Hij vond het geweldig, maar het enige wat ik hoorde was "woef woef woef woef-woef-woef!" (beat) en hysterische samples van vrouwen "Kill me! KILL MEEEEE!!!". Sorry, maar ik vind dat letterlijk een nachtmerrie, niet een fijne avond uit.

dit soort dingen vind ik gewoon dom :duh: hardcore is geen haat of argressie,in elke muziek zitten wel eens van dit soort dingen,ook bij rap of rock ofwat dan ook zit wel een racisme of haat.

De Hardcore subcultuur is overigens wel een stuk gewelddadiger, Overigens zijn heel veel mensen die naar hardcore luisten skinheads, ik ken er iig eentje.

Ja inderdaad, metalheads zijn juist 1 van de vriendelijke groepen die er zijn. Als je bijvoorbeeld op zo'n hardcore- of r&b-feest iemand aanstoot en hij/zij laat zijn drankje vallen, slaan ze je met 20 tegelijk de tent uit. Terwijl je juist bij een metalfeest/concert een drankje wordt aangeboden door degene die je net aanstootte :schater: (Zelf meegemaakt).

Ook het moshen is iets dat door niet-metalheads als agressief word gezien, tewijl je, wanneer je op de grond ligt, je vriendelijk overeind wordt geholpen door wildvreemden.

Ik ben nu zelf 2 keer naar het grootste metalfestival van europa, Wacken, geweest (2007 en 2009). De sfeer daar is heel erg ontspannen en gastvrij. Agressie komt er onder de 80.000 metalheads daar (op kleine uitzonderingen) niet voor. Je kan bij wildvreemden bij hun tent komen zitten, je krijgt bier in je handen gedrukt en je hebt de grootste lol met elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Metal komt misschien nog wel geweldadiger over als hardcore house. Voor elke buitenstaander is een bepaalde subcultuur eng en vreemd.

Dat is precies de reden waarom ze vaak die cultuur ook niet begrijpen.

Het oordeel van de mens is killend. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd echt niet van hardcore, het grootste probleem vind ik dat het zo agressief is. Ik vind het echt niet erg als er veel energie in muziek zit, ik houd zelf van stevige D'n'B of met mate Black Metal, maar hardcore is gewoon blinde haat. Een klasgenoot van me liet een tijdje geleden de site zien van Nightmare, een hardcore feest. Hij vond het geweldig, maar het enige wat ik hoorde was "woef woef woef woef-woef-woef!" (beat) en hysterische samples van vrouwen "Kill me! KILL MEEEEE!!!". Sorry, maar ik vind dat letterlijk een nachtmerrie, niet een fijne avond uit.

dit soort dingen vind ik gewoon dom :duh: hardcore is geen haat of argressie,in elke muziek zitten wel eens van dit soort dingen,ook bij rap of rock ofwat dan ook zit wel een racisme of haat.

De Hardcore subcultuur is overigens wel een stuk gewelddadiger, Overigens zijn heel veel mensen die naar hardcore luisten skinheads, ik ken er iig eentje.

Ja inderdaad, metalheads zijn juist 1 van de vriendelijke groepen die er zijn. Als je bijvoorbeeld op zo'n hardcore- of r&b-feest iemand aanstoot en hij/zij laat zijn drankje vallen, slaan ze je met 20 tegelijk de tent uit. Terwijl je juist bij een metalfeest/concert een drankje wordt aangeboden door degene die je net aanstootte :schater: (Zelf meegemaakt).

Ook het moshen is iets dat door niet-metalheads als agressief word gezien, tewijl je, wanneer je op de grond ligt, je vriendelijk overeind wordt geholpen door wildvreemden.

Ik ben nu zelf 2 keer naar het grootste metalfestival van europa, Wacken, geweest (2007 en 2009). De sfeer daar is heel erg ontspannen en gastvrij. Agressie komt er onder de 80.000 metalheads daar (op kleine uitzonderingen) niet voor. Je kan bij wildvreemden bij hun tent komen zitten, je krijgt bier in je handen gedrukt en je hebt de grootste lol met elkaar.

racisten dragen vaak lonsdale,is het ineens een racistisch merk?

Link to comment
Delen op andere websites

Industrial Hardcore en Darkcore _O_ De rest is niks voor mij :7

Luister verder ook nog Metal/Hard Rock (rare muzieksmaak wordt het vaak genoemd :puh:)

Overigens op dieper in te gaan op het racisme in Hardcore (erger ik me kapot aan). Dit is gewoon grote onzin van een klein groepje met veel schapen erachter. De meeste die zich racistisch noemen weten niet waar ze over praten. Hoeveel Nederlandse DJ's zijn wel niet buitenlandse afkomst (om het even grof te zeggen) en het aantal buitenlandse DJ's is ook groot.

Verder erger ik me kapot aan die gasten die denken dat ze racisten moeten zijn en dus ook naar iedereen en alles een grote bek opentrekken (schapen). Daarom ben ik nooit met die gasten bij mij op school omgegaan, wilde niks van mij geloven. Hoewel ik allochtonen ken die op veel feesten aanwezig zijn en nooit problemen hebben.

Ikzelf ben absoluut niet racistisch. Ik ben trouwens ook geen gabber met kale kop, bomberjack en trainingspak. Het enigste wat ik draag van Hardcore is een pet van het merk Pitbull.

De echte gabber zijn echt niet racistisch!

Bewerkt: door XTR17
Link to comment
Delen op andere websites

dit soort dingen vind ik gewoon dom :duh: hardcore is geen haat of argressie,in elke muziek zitten wel eens van dit soort dingen,ook bij rap of rock ofwat dan ook zit wel een racisme of haat.

Eh, heu? Ik heb het helemaal niet over racisme gehad, het gaat mij om de muziek zelf...

Overigens op dieper in te gaan op het racisme in Hardcore (erger ik me kapot aan). Dit is gewoon grote onzin van een klein groepje met veel schapen erachter. De meeste die zich racistisch noemen weten niet waar ze over praten. Hoeveel Nederlandse DJ's zijn wel niet buitenlandse afkomst (om het even grof te zeggen) en het aantal buitenlandse DJ's is ook groot.

Verder erger ik me kapot aan die gasten die denken dat ze racisten moeten zijn en dus ook naar iedereen en alles een grote bek opentrekken (schapen). Daarom ben ik nooit met die gasten bij mij op school omgegaan, wilde niks van mij geloven. Hoewel ik allochtonen ken die op veel feesten aanwezig zijn en nooit problemen hebben.

...ik ben het dan ook eens met XTR17. Het is nu met hardcore wat in de jaren 80 met Ska was. Het genre trekt skinheads aan, wat kortzichtige mensen kunnen zien als "dat muziek genre = des racisten".

Zoals ik al eerder zei, het maakt mij niet uit als er veel energie in de muziek zit. D'n'B heeft ontzettend harde nummers, maar kan ook heel rustig en doordacht zijn (ik ga dit topic niet volproppen met youtube filmpjes, maar zoek maar op "Calyx - Are you Ready", en vergelijk het met "Fracture & Neptune - Sky Song", zelfde genre, andere sfeer). Zelfde met Metal, je hebt idiote satanisten die 1000 jaar oude Noorse kerken in de fik steken omdat "satan himself askes it". Je hebt ook een melodische kant met veel gegrunt maar geweldig opgebouwde melodien. Zoek maar op "Finntroll - En Maktig Har".

Misschien heb ik het gewoon fout, en dan bied ik mijn excuses aan, maar HC heeft maar een modus: kill kill kill. Ik bedoel, de CD's in de winkel zijn makkelijk te herkenen: "Nightmare", "Terror" en dat soort namen. Ik zou echt wel eens een intelligent HC nummer willen horen, en voor de wijsneuzen, NEE, dat is niet een beat met de Fur Elise en een gedicht of zo, maar gewoon een goed geproduceerd nummer waarbij je niet meteen hartaanval krijgt en waarbij een melodie bij zit die je niet binnen een kwartier in elkaar zet.

de filmpjes

Calyx

http://www.youtube.com/watch?v=BUSMpER0ALg

Fracture & Neptune

http://www.youtube.com/watch?v=PG2eT8LgSTQ

Finntroll

http://www.youtube.com/watch?v=PpeEmUwrznc

Bewerkt: door 7ulian
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, wat zal ik nu zeggen over hardcore: Te luid (Ja ik weet het alle muzieksoorten kunnen hard/luid zijn, maar dit is uitzichzelf al hard) Ook hou ik niet echt van die herhaaldelijke beat, waar vaak niet eens toonverschil in zit (FF Oftopic, zit nu naar HC Te luisteren zit er aan te denken om Rock FTW Als reactie te schrijven xD) Ook vindt ik dat het gescheld in de liedjes minder mag: Motherfucker nog eens Motherfucker en Fucking enz. Dat is eigenlijk mijn mening erover :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, wat zal ik nu zeggen over hardcore: Te luid (Ja ik weet het alle muzieksoorten kunnen hard/luid zijn, maar dit is uitzichzelf al hard) Ook hou ik niet echt van die herhaaldelijke beat, waar vaak niet eens toonverschil in zit (FF Oftopic, zit nu naar HC Te luisteren zit er aan te denken om Rock FTW Als reactie te schrijven xD) Ook vindt ik dat het gescheld in de liedjes minder mag: Motherfucker nog eens Motherfucker en Fucking enz. Dat is eigenlijk mijn mening erover :)

tja licht er aan wat voor HC je luisterd,soms zitten er liedjes bij waarin je veel fuck hoort maarja,in heel veel zitten ook amper tekst dus komt het niet voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...