Jump to content

Hardcore


GTA-The-Best

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. =

    • Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12


Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    19

  • Amfetamientje

    12

  • S-te-Fan

    8

  • PorZ19

    4

Vervelende muziek, enige wat ik nog redelijk vind is angerfist maar de verdere hardcore scene nah

Als je Angerfist kunt waarderen zijn er vast nog andere die jij ook wel de moeite vindt om te luisteren.

Zijn tracks zijn nou niet echt zo radicaal anders dat het niet te vergelijken valt met andere :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met hardcore nu als vorm van Punk, of die herrie die ze in NL Hardcore noemen (wat eigenlijk techno is)?

hardcore huose,je weetwel van vroger met al die kale gastjes :7 ookwel gabbers genoemd.

edit@er is trouwens echt wel verschil tussen HC house en techno.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ja goede muziek, heerlijk om naar te luisteren. Waar ik dus niet goed van word is van die gasten die zitten te zeiken dat het herrie is en dat het eentonig is. Het is vooral niet eentonig goed, als je Angerfist luistert heb je gelijk dat het eentonig is en dat het herrie is.

Maar de wat betere Hardcore is gewoon goed doordachte muziek. Dat de meesten het alleen maar boem boem boem muziek vinden lusiteren er niet goed naar of kunnen gewoon niet op een andere manier na muziek luisteren, oordeel dan niet. :7

Dat jullie het ook 'te luid' vinden is juist de bedoeling van de muziek, harde strakke beats met een stevig tempo.

@7ulian

Misschien heb ik het gewoon fout, en dan bied ik mijn excuses aan, maar HC heeft maar een modus: kill kill kill. Ik bedoel, de CD's in de winkel zijn makkelijk te herkenen: "Nightmare", "Terror" en dat soort namen. Ik zou echt wel eens een intelligent HC nummer willen horen, en voor de wijsneuzen, NEE, dat is niet een beat met de Fur Elise en een gedicht of zo, maar gewoon een goed geproduceerd nummer waarbij je niet meteen hartaanval krijgt en waarbij een melodie bij zit die je niet binnen een kwartier in elkaar zet.

Ik weet niet wat voor HC nummers jij hebt geluisterd maar ze zijn er echt geen kwartier mee bezig. :7

Er zijn echt genoeg nummers die gewoon een geweldige opbouw hebben en niet meteen met een 'hart-aanval' beat beginnen en waarbij het punt tot en na de climax gewoon goed is opgebouwd.

Je moet HC niet met een vooroordeel beluisteren en gewoon goed luisteren dan zul je merken dat het niet alleen boem boem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja goede muziek, heerlijk om naar te luisteren. Waar ik dus niet goed van word is van die gasten die zitten te zeiken dat het herrie is en dat het eentonig is. Het is vooral niet eentonig goed, als je Angerfist luistert heb je gelijk dat het eentonig is en dat het herrie is.

Maar de wat betere Hardcore is gewoon goed doordachte muziek. Dat de meesten het alleen maar boem boem boem muziek vinden lusiteren er niet goed naar of kunnen gewoon niet op een andere manier na muziek luisteren, oordeel dan niet. :7

Dat jullie het ook 'te luid' vinden is juist de bedoeling van de muziek, harde strakke beats met een stevig tempo.

@7ulian Misschien heb ik het gewoon fout, en dan bied ik mijn excuses aan, maar HC heeft maar een modus: kill kill kill. Ik bedoel, de CD's in de winkel zijn makkelijk te herkenen: "Nightmare", "Terror" en dat soort namen. Ik zou echt wel eens een intelligent HC nummer willen horen, en voor de wijsneuzen, NEE, dat is niet een beat met de Fur Elise en een gedicht of zo, maar gewoon een goed geproduceerd nummer waarbij je niet meteen hartaanval krijgt en waarbij een melodie bij zit die je niet binnen een kwartier in elkaar zet.

Ik weet niet wat voor HC nummers jij hebt geluisterd maar ze zijn er echt geen kwartier mee bezig. :7

Er zijn echt genoeg nummers die gewoon een geweldige opbouw hebben en niet meteen met een 'hart-aanval' beat beginnen en waarbij het punt tot en na de climax gewoon goed is opgebouwd.

Je moet HC niet met een vooroordeel beluisteren en gewoon goed luisteren dan zul je merken dat het niet alleen boem boem is.

Het is gewoon heel simpel, het is een kwestie van smaak. Zo zijn mensen, klaar :)

Rock/Metal over here :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja goede muziek, heerlijk om naar te luisteren. Waar ik dus niet goed van word is van die gasten die zitten te zeiken dat het herrie is en dat het eentonig is. Het is vooral niet eentonig goed, als je Angerfist luistert heb je gelijk dat het eentonig is en dat het herrie is.

Maar de wat betere Hardcore is gewoon goed doordachte muziek. Dat de meesten het alleen maar boem boem boem muziek vinden lusiteren er niet goed naar of kunnen gewoon niet op een andere manier na muziek luisteren, oordeel dan niet. :7

Dat jullie het ook 'te luid' vinden is juist de bedoeling van de muziek, harde strakke beats met een stevig tempo.

@7ulian Misschien heb ik het gewoon fout, en dan bied ik mijn excuses aan, maar HC heeft maar een modus: kill kill kill. Ik bedoel, de CD's in de winkel zijn makkelijk te herkenen: "Nightmare", "Terror" en dat soort namen. Ik zou echt wel eens een intelligent HC nummer willen horen, en voor de wijsneuzen, NEE, dat is niet een beat met de Fur Elise en een gedicht of zo, maar gewoon een goed geproduceerd nummer waarbij je niet meteen hartaanval krijgt en waarbij een melodie bij zit die je niet binnen een kwartier in elkaar zet.

Ik weet niet wat voor HC nummers jij hebt geluisterd maar ze zijn er echt geen kwartier mee bezig. :7

Er zijn echt genoeg nummers die gewoon een geweldige opbouw hebben en niet meteen met een 'hart-aanval' beat beginnen en waarbij het punt tot en na de climax gewoon goed is opgebouwd.

Je moet HC niet met een vooroordeel beluisteren en gewoon goed luisteren dan zul je merken dat het niet alleen boem boem is.

Het is gewoon heel simpel, het is een kwestie van smaak. Zo zijn mensen, klaar :)

Rock/Metal over here :D

Ik geef je helemaal gelijk alleen jammer dat veel mensen alsnog alles afkraken behalve hun eigen muzieksoort. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...