Jump to content

Hardcore


GTA-The-Best

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. =

    • Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12


Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    19

  • Amfetamientje

    12

  • S-te-Fan

    8

  • PorZ19

    4

ik vind het regelrecht verschrikkelijk... Gebrul, gekrijs, nee echt niet mijn muziekstijl. Ik luister wel veel rap, maar kan niet uitleggen waarom ik dat nou wel leuk vind. In rap wordt soms nog eens een verhaal verteld, als het dan niet op neuken enzo gaat, maar bij HC vind ik het alleen maar gekrijs en gebrul, echt serieus, geen muziek...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het regelrecht verschrikkelijk... Gebrul, gekrijs, nee echt niet mijn muziekstijl. Ik luister wel veel rap, maar kan niet uitleggen waarom ik dat nou wel leuk vind. In rap wordt soms nog eens een verhaal verteld, als het dan niet op neuken enzo gaat, maar bij HC vind ik het alleen maar gekrijs en gebrul, echt serieus, geen muziek...

gekrijs en gebrul?ik moet nog een hardcore nummer tegen komen waar ze echt de longen uit hun lijf schreeuwen hoor...

bedoel je dit soorrt hardcore?

xxx

dan hebben we het hier over de verkeerde want we hebben het over hardcore house.of gabber house hoe jij het wilt noemen.

edit@is goed jowx maar dat filmpje in mijn post deed het toch niet? :puh:

>>> Door Jowx: Ivm met de content is dat filmpje en het filmpje in deze post verwijderd.. <<<

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het regelrecht verschrikkelijk... Gebrul, gekrijs, nee echt niet mijn muziekstijl. Ik luister wel veel rap, maar kan niet uitleggen waarom ik dat nou wel leuk vind. In rap wordt soms nog eens een verhaal verteld, als het dan niet op neuken enzo gaat, maar bij HC vind ik het alleen maar gekrijs en gebrul, echt serieus, geen muziek...

Ik luister verschillende soorten muziek met verschillende 'doeleinden'.

Rap luister ik inderdaad voor de teksten.

Dnb/hardcore en noem maar op luister ik als ik 'geyped' wil worden.

Ik zie het een beetje als een (simpele) actiefilm en een documentaire ; niets mis met beide maar wanneer je ze met de zelfde bedoelingen gaat kijken zal (minimaal) 1 van de 2 tegenvallen.

En uiteindelijk vallen ze alle twee onder films =]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vind 't echt inspiratieloze, iratante K*t muziek, En al helemaal omdat zoveel mensen om me heen er naar luisteren. :duh:

Volgensmij is 't maar bedacht door een of ander kleutertje wat op de deur aan't bonzen was, En een of ander DJ-tje heeft er toen bass enz doorheen gehaald ofzo.

weet ik veel, 't is iig echt noob, Bagger, Vernaaide, stoerdoenerige, rot stijl!

Geef mij maar gewoon Linkin Park.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 't echt inspiratieloze, iratante K*t muziek, En al helemaal omdat zoveel mensen om me heen er naar luisteren. :duh:

Volgensmij is 't maar bedacht door een of ander kleutertje wat op de deur aan't bonzen was, En een of ander DJ-tje heeft er toen bass enz doorheen gehaald ofzo.

weet ik veel, 't is iig echt noob, Bagger, Vernaaide, stoerdoenerige, rot stijl!

Geef mij maar gewoon Linkin Park.

serieus rot effe lekker op man,je mening geven is iets anders dan afzeiken en vooral als je niet weet waar je over praat(stoerdoenerij enzo klopt geen tiet van net als die andere dingen)

kan ik ook zeggen dat linking park gewoon een stelletje mongolen zijn die op een gitaar zitten te rammen.maar doe ik dat?nee,ik zeg dan hooguit dat ik het geen goede muziek vind.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore is de slechtste uitvinding ooit. Eén stom deuntje met de computer gegenereerd, dat vervolgens acht keer achter elkaar plakken met elke vier tellen een "boem", na 8 maten een snare invoegen, weer 8 maten later een slechte baslijn en dat gehele stukje tien keer herhalen. Dat ze dat tegenwoordig nog muziek noemen. Nu weet ik dat dit niet precies zo is, maar pak willekeurig een paar hardcore nummers en willekeurig een paar rock nummers. Kijk naar de eenvoud in de hardcore nummers: allemaal dezelfde opbouw, dezelfde basis, dezelfde instrumenten. Rocknummers zijn onmetelijk verschillend.

Het verschil tussen hardcore en 'normale' muziek is precies hetzelfde verschil als "kunst" en "kitsch" in de kunst. Kitsch is ambacht, gemaakt voor de massaproductie. Kunst is voor de liefhebber en heeft iets te zeggen. Hardcore heeft weinig meer te zeggen dan "zuipen tieten drugs". 'Normale' muziek, en dan heb ik het vooral over rockmuziek, met name classic rock: daar heeft iemand dagen, weken, maanden als niet jaren aan gewerkt. Het nummer gaat ergens over, het vertelt een verhaal. In veel gevallen legt de componist zijn gevoel, zijn emoties, zijn beeld van iets vast in een nummer.

Hardcore is nietszeggende troep, vergelijkbaar met de qualiteit van 'schilderijtjes' die je bij de plaatselijke kringloop haalt: troep voor de mensen die niet nadenken over de wereld, over anderen. Rockmuziek zet je aan het denken, wekt emoties op en geeft je zelfs kippenvel in het geval van 'rustige' nummers. Niemand gaat mij vertellen dat hij/zij kippenvel krijgt van een hardcore-nummer.

Reacties?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...