Jump to content

Hardcore

Hardcore =  

114 leden hebben gestemd

1. 1. =

• Vet
      15
    • Dom
      51
    • gaat wel
      20
    • Wat is dat
      2
    • SAAI
      13
    • VETTERDEVET COOL
      12

Recommended Posts

Geplaatst:
(Hardcore) house bevat weinig zang en zal voor de meesten klinken als de hele tijd hetzelfde. Luister je veel dan zul je zien dat house in het algemeen veel variatie bevat. (Hiermee bedoel ik dus geen David Gayetta of Bob Sinfag).

Hardstyle owned hardcore :puh:.

haha blijf dromen :cab:

maar zonder hardcore was er ook geen hardstyle hoor dus je mag wel wat meer respect hebben voor hardcore :clown:

• Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

19

• Amfetamientje

12

• S-te-Fan

8

• PorZ19

4

Geplaatst: (bewerkt)
(Hardcore) house bevat weinig zang en zal voor de meesten klinken als de hele tijd hetzelfde. Luister je veel dan zul je zien dat house in het algemeen veel variatie bevat. (Hiermee bedoel ik dus geen David Gayetta of Bob Sinfag).

Hardstyle owned hardcore :puh:.

haha blijf dromen :cab:

maar zonder hardcore was er ook geen hardstyle hoor dus je mag wel wat meer respect hebben voor hardcore :clown:

Ligt aan je hersenen, hard dance is gebaseerd op de aanmaak van andrenaline in je lichaam en mijn lichaam reageert daar met hardstyle een stuk beter op dan mee hardcore. Kwestie van smaak. Maar je hebt van die hardcore nummers die zijn gewoon echt classic.

En hardstyle is idd voortgekomen hardcore (Zany, Tatanka) en het blijft een goede verbetering.

Een nummer als dit is ok gwn echt lekker en heeft van allebei iets:

http://www.youtube.com/watch?v=SHTZpJN_EMw

Maar laten we iig wel rouwen om Fear FM :(.

Bewerkt: door S-te-Fan
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Errrg vette muziek.. Jammer dat bijna iedereen hier zo'n oppervlakkige mening heeft over hardcore. :7

ja idd

ik vind het wel leuk hoor

Geplaatst:

Vroeger, en dan heb ik het over de vorige eeuw, ging ik nog naar Mysteryland en dat soort feesten. Ik vond het helemaal goed. Maar mensen worden ouder, en dan verandert ook de muziekvoorkeur. Af en toe in de auto draai ik nog wel eens een cd'tje van die tijd, maar tegenwoordig ga ik toch wat meer voor rustige muziek, hoeft die hardstyle voor mij niet meer.

Errrg vette muziek.. Jammer dat bijna iedereen hier zo'n oppervlakkige mening heeft over hardcore. :7

ja idd

ik vind het wel leuk hoor

jah dat ben ik met jullie eens.

ik vind over het algemeen hardstyle mooier,

maar ik moet zeggen dat sommige hardcore nummers echt niet om aan te horen zijn,

http://www.youtube.com/watch?v=zc3cHUQFAAI&feature=related

eerste 2 minuten wat minder maar daarna thumbsup2.gif

maar over het algemeen goede muziek hoor.

rap en hip/hop vind ik dus niks (beetje overdreven gangsta gedoe)

Bewerkt: door PorZ19
Geplaatst:

rap en hip/hop vind ik dus niks (beetje overdreven gangsta gedoe)

Zoals hardcore altijd in 1 hokje gegooid wordt, gooi jij nu rap/hiphop in 1 hokje.

Het is niet alleen maar "gangsta" zooi.

Geplaatst:

Er zit totaal geen energie achter rap en hiphop.

Jawel, jij kunt alleen niets met de energie, die er wel inzit, waardoor het misschien lijkt alsof het ontbreekt.

Los daarvan ,wat op zich al genoeg is antwoord is, : Zou het uitmaken als er geen energie in de muziek zou zitten?

Muziek kan je om verschillende redenen beluisteren :

- Om gehypt te worden/ voor de energie

- als achtergrond/sfeer muziekje

- om te ontspannen

- om ergens over na te denken (tekstueel)

Energie is geen vereiste voor (goede) muziek.

Maar nogmaals, er zit(/kan ook) energie (zitten) in rap/hiphop.

Klopt, er zit totaal geen energie voor mij in. Je kan er op geen enkele manier op los gaan. Of van genieten.

Bewerkt: door S-te-Fan
Geplaatst:

Klopt, er zit totaal geen energie voor mij in. Je kan er op geen enkele manier op los gaan. Of van genieten.

Als je nou "Je" door "Ik" had vervangen bij "Je kan er op geen enkele manier op los gaan." , had ik niets te mierenneuken ;)

Het ligt in dit geval iig niet aan de muziek maar aan jou. Zo is het bv mijn gebrek dat ik me niet in zware metal muziek kan vinden.

Geplaatst:

Nee, hardcore is absoluut niet mijn ding. Alleen jumpstyle (valt daar toch onder?) vind ik wel prettig, alleen om op te jumpen.

Geplaatst:

Nee, hardcore is absoluut niet mijn ding. Alleen jumpstyle (valt daar toch onder?) vind ik wel prettig, alleen om op te jumpen.

jumpstyle valt er niet onder hoor :7 en jumpen hoort daar ook niet bij.

hakken en hardcore wel! :D

Geplaatst:

Jump, tek, hardcore hardtrance en hardstyle zijn allemaal harddance.

Ik kan me ook niet in metal vinden.

En iedereen z'n eigen ding.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...