Jump to content

Trucking lvl 8

Recommended Posts

Geplaatst:

Ten eerste moet je je goed concentreren, en dan vooral op de weg. Verknoei je tijd niet aan cop bribes, want dan heb je alleen maar meer kans op ongelukken. Je hebt voordeel dat bij deze side-mission geen tijdlimiet zit waardoor je ongestoord kan doen wat je wil. Je moet de lading wel heel huids aanlatenkomen. Je moet goed hard door rijden, maar ook stabiel. Gewoon op de eigen weg helft, of juist in het midden. Hier zit ook geen damage meter aanvast, en van voren rammen kan toch geen kwaad, maar dan moet ik wel toegeven dat je je trailer kan kwijt raken als de passagier in het andere voertuigen boos wordt. Overigens als je kij-hard beukt, sta je vaak ook nog een stil omdat het andere voertuig iets zwaarder is. Nu grijpt de politie zijn kans en beukt tegen de trailer, hierdoor raak je hem dus ook kwijt. Dus concentreer je, rijdt hard en let vooral op de weg. Veel succes :).

Geplaatst:
Waar kun je trucker dan beginnen ;0? Is dat na die Country missie als je die Olietruck hebt gejat?

Klopt, inderdaad. Zodra je de missie 'Tanker Commander' van Catalina hebt voltooid, zijn er bij RS Haul enkele Trucking Missions beschikbaar. In totaal zijn het 8 korte missies/levels die je moet doen. Echt moelijk zijn ze niet, maar ze zijn wel benodigd voor de 100%.

Nog een kaartje voor je met de exacte vindplek van RS Haul:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Misschien niet meer relevant maar heb gister level 8 gedaan en moet zeggen dat ik hem vrij gemakkelijk vond. Deed hem in 1 keer goed.

De beste route, volgens mijn ervaring, is dat je rechtsaf het terrein afrijd, even verderop weer rechts en dan steeds maar rechtdoor totdat je op de snelweg komt. Daar ga je rechts richting LV, bij die woonwijk van de snelweg af en naar die bouwput toe. Heb alleen in het begin en aan het eind een klein beetje last van de poltie gehad, op de snelweg nauwelijks.

Geplaatst:
De beste route, volgens mijn ervaring, is dat je rechtsaf het terrein afrijd....

Volgens mij wisselt de route steeds per keer dat je hem doet. En het klopt dat sommige beter te doen zijn dan andere ja. Soms moet je ook een beetje geluk hebben. Bij mij zelf werd vlak voor het eind de oplegger er afgebeukt maar die heb ik er wonderbaarlijk genoeg weer op weten te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...