Vic Vanc Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb hem op de ps2 en zit al 3 weken vast HELP!!!HELP!!! Dus. Alvast bedankt Bewerkt: 6 januari 2008 door Vic Vanc Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Heb je al op Wikigta gekeken? Hier staat alle informatie die je nodig hebt. Mocht je er nog niet uitkomen, post dan hier je savegame zodat iemand anders hem voor je doet. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hier heb ik wat tips op een rijtje gezet, zoals visser al zij kan je ook altijd nog op Wikigta kijken. Je kan zoals de missie eigenlijk moet Berkley steeds helpen met de tonnen en planken, maar aanteraden is om eerst de tanks te vernietigen met bommen. Zo hoef je alleen nog maar de tonnen uit de weg te ruimen, deze hoef je geen meters verderop te leggen, maar een halve meter van het paadje is ook al goed genoeg. Je kan die vaten ook op de RC Tigers (Tanks) gooien, zo hoef je niet steeds bommen te pakken, maar je moet wel meerdere tonnen gooien. Je kan het ook precies andersom doen, maar dan op een nog net iets andere manier. Pak op het begin een bom, de andere RC goblin zal actief zijn en zal beginnen tonnen onderweg neer te droppen. Als deze voor de tweede/ eerste keer terug vliegt is het handig als je bij de basis van Berkley bent. Wanneer de Goblin nu een vat wil pakken, drop jij je bom op de vijandelijke goblin. Nu is deze uitgeschakeld en heb je geen last meer van de tonnen. Je kan voor de handig heid ook meteen alle planken, of de eerste meteen meenemen als je start, zo wacht berkley voor de tonnen en hoef je alleen nog maar de tonnen opteruimen en de Tanks te vernietigen, deze tip is ook aanteraden. Zo bespaar je ook wat tijd. Probeer zo veel mogelijk tijd te besparen zoals ik in de tips al gezegt heb, ga dus voor die tonnen geen meters verder op vliegen om ze daar vervolgens te droppen. Echter moet je je wel concentreren voordat je de bommen dropt, het is handig om met je muis het beeld zo draait dat je zicht vanaf boven hebt, zo kan je zien of de bom goed neerkomt. Denk niet dat het meteen mislukt, als hij er een klein beetje van af valt heb je nog kans dat te tank in brand vliegt en alsnog ontploft. Over de planken hoef je je geen zorgen te maken, als je maar een klein beetje afdwaalt komt de plank ook goed terecht.Veel succes . Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Heb je al op Wikigta gekeken? Hier staat alle informatie die je nodig hebt. Mocht je er nog niet uitkomen, post dan hier je savegame zodat iemand anders hem voor je doet. Daar heb ik al gister gekeken kom er nog steeds niet uit en heb hem op de ps2 dus me profiel plaatsen gaat moeilijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.