Jump to content

2 aanhangers aan een truck

Recommended Posts

Geplaatst:
Weet er misschien iemand hoe je 2 aanhangers aan 1 truck vastmaakt.
Het is mogelijk, maar dan niet aan een vrachtauto of een andere auto. Ik heb het eens voorelkaar gekregen op SA-mp om allemaal bagage wagentjes achter elkaar te zetten en met een Baggage zo te rijden, maar daar houdt het volgens mij ook echt mee op..
Geplaatst:
Weet er misschien iemand hoe je 2 aanhangers aan 1 truck vastmaakt.
Het is mogelijk, maar dan niet aan een vrachtauto of een andere auto. Ik heb het eens voorelkaar gekregen op SA-mp om allemaal bagage wagentjes achter elkaar te zetten en met een Baggage zo te rijden, maar daar houdt het volgens mij ook echt mee op..

Dat is mij in in het gewoone spel ook gelukt, met een stuk of 4 aanhangers. je kan ook met een tracktor een tracktor slepen, en met die weer een tracktor enz. zo heb ik een keer een sliert van zo'n 6 tracktors gemaakt.

Geplaatst:
Of met sleepwagentjes

idd met zo´n hijskraantje achterop:p daar had ik ook een keer paar van achter elkaar, rijd zo vliegveld op, knal ergens tegen aan, schieten ze los, ik draai me om, alles was weg...

Geplaatst:

Er zijn een aantal mods waarbij je een vrachtwagen + aanhanger wagen combinatie kunt maken. >Hier< kun je veel vrachtwagen mods vinden, ook roadtrain combinaties. :)

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...