Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Header

Stijl: Oorlog achtige kleuren - Dit is de site waar hij komt: klik!

Grootte: 1000X200

Afbeelding 1 (Links): 8a3n11s.jpg

Afbeelding 2 (Rechts):8e9nw9d.jpg

Tekst:Fighting For Fun

Rand:Geen

Kleuren:Groen en camouflage kleuren 86gwjte.png

Render (optioneel): De twee gezichtjes, het ene gezichtje aan de linker kant, de andere aan de rechter, zonder de huidige achtergrond (Sorry dat het een beetje lastig is weg te shoppen) http://i3.tinypic.com/89kbrlu.png

Extra (optioneel): De hele header hoeft niet in de opgegeven kleur groen te zijn, maar er staat een menu onder en die is in de opgegeven kleur. Het menu loopt onder de hele header door dus als hij onderaan er in door loopt is het ook goed.

Alvast bedankt! :D

Bewerkt: door T@rget

Ik wil het wel doen. Het kan alleen wel wat dagen duren voordat ik Photoshop weer heb geinstalleerd. En die gezichtjes kan ik waarschijnlijk precies namaken met Create a Character van de South Park website, dan heb ik ze zonder die lastige achtergrond.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ook nog iemand die het iets eerder kan doen? We willen de site namelijk zo snel mogelijk af hebben maar we kunnen geen Photo Shopper vinden die de header wil maken.

Geplaatst:
Ik wil het wel doen. Het kan alleen wel wat dagen duren voordat ik Photoshop weer heb geinstalleerd. En die gezichtjes kan ik waarschijnlijk precies namaken met Create a Character van de South Park website, dan heb ik ze zonder die lastige achtergrond.

Ik wil wel helpen, maar gezichtjes maken kan ik niet. :puh:

Geplaatst:

Ik zal vammidag die mannetjes even maken. Ik heb de linkse al af maar ik moet nu naar school. (Ben best laat thuis, uur of 5)

Geplaatst:
Ik zal vammidag die mannetjes even maken. Ik heb de linkse al af maar ik moet nu naar school. (Ben best laat thuis, uur of 5)

Ik ben ook nu weg en ook pas rond die tijd thuis, maar dan zal ik wel even helpen. ^_^

8a3n11s.jpg

Links

8e9nw9d.jpg

Rechts

Heb het ook in de main post gezet :)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Ik heb hem gemaakt, als je wilt dat er nog iets bijkomt of veranderd moet worden moet je het maar zeggen of een PM sturen. ^_^

fightingforfunwt2.jpg

[img=http://img502.imageshack.us/img502/1184/fightingforfunwt2.jpg]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...