T@rget Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Type: Header Stijl: Oorlog achtige kleuren - Dit is de site waar hij komt: klik! Grootte: 1000X200 Afbeelding 1 (Links): Afbeelding 2 (Rechts): Tekst:Fighting For Fun Rand:Geen Kleuren:Groen en camouflage kleuren Render (optioneel): De twee gezichtjes, het ene gezichtje aan de linker kant, de andere aan de rechter, zonder de huidige achtergrond (Sorry dat het een beetje lastig is weg te shoppen) http://i3.tinypic.com/89kbrlu.png Extra (optioneel): De hele header hoeft niet in de opgegeven kleur groen te zijn, maar er staat een menu onder en die is in de opgegeven kleur. Het menu loopt onder de hele header door dus als hij onderaan er in door loopt is het ook goed. Alvast bedankt! Bewerkt: 7 januari 2008 door T@rget
Ferre Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik wil het wel doen. Het kan alleen wel wat dagen duren voordat ik Photoshop weer heb geinstalleerd. En die gezichtjes kan ik waarschijnlijk precies namaken met Create a Character van de South Park website, dan heb ik ze zonder die lastige achtergrond. Bewerkt: 6 januari 2008 door Ferre
T@rget Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ook nog iemand die het iets eerder kan doen? We willen de site namelijk zo snel mogelijk af hebben maar we kunnen geen Photo Shopper vinden die de header wil maken.
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik wil het wel doen. Het kan alleen wel wat dagen duren voordat ik Photoshop weer heb geinstalleerd. En die gezichtjes kan ik waarschijnlijk precies namaken met Create a Character van de South Park website, dan heb ik ze zonder die lastige achtergrond. Ik wil wel helpen, maar gezichtjes maken kan ik niet.
T@rget Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik zal vammidag die mannetjes even maken. Ik heb de linkse al af maar ik moet nu naar school. (Ben best laat thuis, uur of 5)
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik zal vammidag die mannetjes even maken. Ik heb de linkse al af maar ik moet nu naar school. (Ben best laat thuis, uur of 5) Ik ben ook nu weg en ook pas rond die tijd thuis, maar dan zal ik wel even helpen.
T@rget Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Links Rechts Heb het ook in de main post gezet Bewerkt: 7 januari 2008 door T@rget
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb hem gemaakt, als je wilt dat er nog iets bijkomt of veranderd moet worden moet je het maar zeggen of een PM sturen. [img=http://img502.imageshack.us/img502/1184/fightingforfunwt2.jpg]
Recommended Posts