joshoon Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb gisteren op een PC van me Windows XP opnieuw geinstalleert... En nu krijg ik steeds Popups te zien. Reclame shit enzo... als ik me PC opstart... en Internet Explorer nog niet heb opgestart, dan krijg ik het nog niet. Maar zodra ik IE opstart... krijg ik om de 3 min een popup met reclame... En het is aldoor van ene CiD... zoals: CiD:ForexWebTrader. Ik heb al in msconfig gekeken in Opstarten... en wat progjes gestopt die ik niet kende... maar dat lijkt geen nut te hebben. Ik heb ook al Spy Sweeper geinstalleert en Spyware verwijderd... ook geen nut, Ook heb ik Ad-Aware geinstalleert en troep laten verwijderen.. maar ook geen nut. Ook heb ik CCleaner laten schoonmaken, ook geen nut. Wat moet ik nu doen? EDIT: Het kwam door de Msn Plus sponsor... CiD Bewerkt: 6 januari 2008 door joshoon Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) je PC laten scannen of FireFox nemen of MSN plus u installen Bewerkt: 7 januari 2008 door gta-pilot Reageren
joshoon Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) je PC laten scannen of FireFox nemen of MSN plus u installen Msn Plus Unistallen werkt ook niet :S En ik open alsnog Internet Explorer als ik me mail check via msn. En ik heb ook al met vele Spyware scanners gescant en verwijderd... geen nut. Bewerkt: 7 januari 2008 door joshoon Reageren
Naudin Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 tja dan raad ik idd ook Firefox aan. Dit is een alternatieve internetbrowser. Deze nogal goed tegen popups en gratis hier te downloaden. Je zult er wel even aan moeten wennen maar ik vind het een zeer goeie browser! Reageren
joshoon Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 tja dan raad ik idd ook Firefox aan. Dit is een alternatieve internetbrowser. Deze nogal goed tegen popups en gratis hier te downloaden. Je zult er wel even aan moeten wennen maar ik vind het een zeer goeie browser! Jeps... ik ken het hoor Ik gebruikte het contineu op me andere PC. Ik gebruik nu Safari. Maar ik heb al de oplssing voor het spam... Ik zag verdachte bestanden.. ene 'soap spam.exe' En heb ik verwijderd in veiligemodus... En heb geen spam meer (A) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.