Jump to content

Raar geluid

GTA-The-Best

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn psp maakt altijd zo'n kssssscss geluid van de umd denk ik kan je dat ook tegen gaan

(ik heb een psp slim en lite)

Geplaatst:

Als het echt heel erg storend is dan zou ik even terug gaan naar de winkel, maar als je er niet zo heel erg veel last van hebt heb ik nog wel een paar tips:

• Maak de UMD schoon met het speciale doekje dat je er waarschijnlijk bij hebt gekregen, anders een normale zakdoek.
  • Blaas eens goed in je PSP, wellicht is hij heel stoffig
  • Probeer ook eens een ander spel, dan weet je of het aan je PSP of aan het spel ligt

Veel succes :sigaar:

Geplaatst:

ooh okeej ik moet nog ff wat kwijt me vriendin heeft ook een slim en lite en heeft ook dat vervelnde geluid en me vriend heeft een oude psp en die maakt niet het geluid stom dat de nieuwe dunner is en lichter maar dat iritante geluid maakt bfff[/font]

>>> Door Dizzee: De moderator-tag is enkel te gebruiken voor moderators. Gelieve in de toekomst deze niet meer te gebruiken.<<<

Geplaatst:
ooh okeej ik moet nog ff wat kwijt me vriendin heeft ook een slim en lite en heeft ook dat vervelnde geluid en me vriend heeft een oude psp en die maakt niet het geluid stom dat de nieuwe dunner is en lichter maar dat iritante geluid maakt bfff[/font]

>>> Door Dizzee: De moderator-tag is enkel te gebruiken voor moderators. Gelieve in de toekomst deze niet meer te gebruiken.<<<

Dan ligt het denk ik aan de Slim & Lite, maar toch kan je er nog wel wat tegen doen. Het geluid wat harder zetten helpt vast wel, of gebruik gewoon oortjes tijdens het spelen. De normale PSP maakt soms trouwens ook gekke geluiden tijdens het laden, maar daar wen je na een tijdje wel aan, dus ik hoop dat het ook zo bij de Slim & Lite is :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
mijn psp maakt ook zo een geluid maardat is nietzo erg

de nieuwste psp maken bijna geen geluid maar de oude wel

Geplaatst:
mijn psp maakt ook zo een geluid maardat is nietzo erg

de nieuwste psp maken bijna geen geluid maar de oude wel

dat klopt niet

ik heb de laatste nieuwe psp en hij maakt een beetje geluid.

Geplaatst:

Dat geluid klinkt als een soort gekras. En dit heb ik meestal als hij een UMD laad. Ik denk dat dit normaal is, want zo te horen hebben meerdere forumers last van. Verder heb ik mijn PSP laatst een poets beurtje gegeven. En ik hoor het nog steeds. Ook bij een splinternieuw spel blijft hij dat gekras geven. Dus ik denk dat het gewoon normaal is.

Verder heb ik er erg weinig last van, want ik zet mijn geluid altijd net wat harder. Zo hoor ik het niet. ;)

Geplaatst:
die van mij ook maar ik ben mijn 360 gewent dus ik heb er geen last van

De XBOX360 is ook een beste stofzuiger trouwens hoor, neej geintje. ;)

Ik heb ook het krassende geluid, dat is heel normaal, maak je er dus vooral geen zorgen over.

Geplaatst:

Ik heb ook het krassende geluid, dat is heel normaal, maak je er dus vooral geen zorgen over.

zeker een PS3 fan beter een 360 dan een playstation :bonk:

Geplaatst:

zeker een PS3 fan beter een 360 dan een playstation :bonk:

Ik vind anders ook dat de xbox erg veel lawaai maakt en dat bederft het speelplezier vind ik :duh:

Daarom heb ik ook de ps3 versie van gta 4 gepreorderd

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit heb ik ook. Volgens mij is dat niet erg, nou dat hoop ik want mijn psp is nu wel kapot. Maar dat volgens mij niet hierdoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...