Jump to content

Pinguin Signature Battle

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gallo,

Ik organiseer hier een Battle, iedereen mag zich aanmelden, maar wees snel: De eerste 5 mogen meedoen!

Ik ontvang graag een PB van de mensen die willen meedoen.

Regels:

De wedstrijd begint als iedereen zich heeft aangemeld. Dan word de datum geprikt en moet het binnen die datum ingeleverd zijn met een post. (Je moet je wel eerst aangemeld hebben) Dit gaat als volgt:

[Jouw Naam]

[signature]

[Opmerking]

-------------------------------------------------

Opmerkingen zijn van iedereen welkom! Graag ook zeggen voor wie jij stemt, en dit graag aanduiden met Ik stem voor ....

De signature MOET over pinguins gaan, anders word je uit de wedstrijd gekickt :D

Grootte: 500x150

als je wint krijg je een mooie Badge :klap:

Als iemand zich aangemeld heeft staat dat hieronder:

1. [niemand]

2. [niemand]

3. [niemand]

4. [niemand]

5. [niemand]

Oke, begin maar met PB's te sturen en te Photoshoppen :D

Bewerkt: door Vrijheids Coninck
Geplaatst:

Je mag niet zomaar een contest starten. Dat moet eerst in overleg met .Levi. of mij. Stuur mij of .Levi. een pb met daarin een concept en uitleg van de contest, zodat wij in overleg kunnen of de contest plaats kan vinden of niet, en of er eventueel nog dingen veranderd moet worden. Voor meer informatie over het starten van contests verwijs ik je naar de ===>Graphics contests en battles regels<===.

Is het je bedoeling een battle te starten met meer dan 2 personen, is dit ook niet de juiste manier. Wederom verwijs ik je naar bovenstaande link, want daar staat ook uitgelegd hoe je battle kan starten, en wat je moet posten.

Dit topic gaat voorlopig op slot, stuur mij of Levi even een pb waarin je uitlegd wat precies de bedoeling is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...