pilleke Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 weet jij hoe je je gang leden laat rijden bij bv een drive tru als jij wil schieten zoner te rijden???? weet je antwoord schrijf hier onder bedankt om het te lezen Reageren
Dastard Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Er bestaat wel een cheat voor dat jij rijdt en terwijl schiet dat is OUIQDMW voor de PC en Up,up,vierkantje,L2,rechts,kruisje,R1,beneden,R2,bolletje . Overigens voor driveby te doen als jij rijdt druk je gewoon L2 or R2 in. Voor de PC weet ik het niet. PS: Als je die cheat invoert lijkt het alsof je een drive-by doet net als je gang leden dat doen Er zou een mod kunnen voor zijn, maar ik weet het niet zeker. Reageren
pilleke Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik bedoel voor op de computer voor playstation niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) ik bedoel voor op de computer voor playstation niet Die staat ook gewoon in Dastard's bericht hoor. OUIQDMW om nog maar even te zeggen. Als je zélf wilt schieten en het ganglid rijdt, nee. Op SA-mp kan je je wel laten rijden, en dat jij dan Drive-By's doet. Bewerkt: 6 januari 2008 door VWO-er Reageren
game~skater Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 misschien die extra date met michelle cannes? Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan rijdt Michelle wel inderdaad, maar jij hebt geen mogelijkheid om te schieten. Noch met codes, noch met een bepaalde toets. Dus ook hier is het helaas niet mogelijk. Reageren
pilleke Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 kan een je een ganglid laten rijden en jij zit ernaast zonder dat je iets doet?? nee zeker :'( Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ook niet. Wel is er eens een mod gemaakt waarbij je in een wagen kunt zitten, hier op het forum, maar dan rijdt de wagen niet meer. Je zit dan wel als passagier in een wagen. Een nieuwe(re) versie is helaas niet uitgebracht, dus je kunt niet als passagier in een wagen, op welke manier dan ook. Je kunt nog wel eens op internet zoeken, maar ik denk niet dat je veel vind. Reageren
pilleke Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 bedankt toch ---------------------------------THANKS FOR EVERYTHING GTAFORUM-------------------------------------------------------- GREETZ PILLEKE Reageren
JeGe Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Met de Col-Mod was dat mogelijk toch? Heb hem alleen nog nergens kunnen vinden JeGe. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Nou ik ken de Col-Mod niet, maar ik denk dat het toch mogelijk zou moeten zijn met een bepaalde SCM-mod. Ik weet niet of je daar ooit van gehoord hebt, maar goed. Er zijn toch bepaalde missies dat jij moet schieten terwijl er voor jou gereden wordt? In principe kun je een stuk code gewoon kopieren en dan ervoor zorgen dat als je in een bepaalde auto op een bepaalde locatie instapt het stuk getriggered wordt. Ik weet alleen niet zeker of je dan elke keer dezelfde route moet rijden, of dat je dat random kan bepalen. In theorie is het misschien mogelijk, maar ik kan het zelf niet verwerkelijken en volgens mij bestaat zo'n mod ook nog niet. Je kunt trouwens ook (beetje neppe vervanger, maar het is tenminste íets) gewoon op de motorkap van een bendelid in een auto springen. Daarop blijven staan en vanalles neerschieten. Als je de auto zelf echter raakt, raakt je bendelid in paniek en zul je er redelijk snel van de auto vallen. Reageren
hielkeh Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nou ik ken de Col-Mod niet, maar ik denk dat het toch mogelijk zou moeten zijn met een bepaalde SCM-mod. Ik weet niet of je daar ooit van gehoord hebt, maar goed. Er zijn toch bepaalde missies dat jij moet schieten terwijl er voor jou gereden wordt? In principe kun je een stuk code gewoon kopieren en dan ervoor zorgen dat als je in een bepaalde auto op een bepaalde locatie instapt het stuk getriggered wordt. Ik weet alleen niet zeker of je dan elke keer dezelfde route moet rijden, of dat je dat random kan bepalen.In theorie is het misschien mogelijk, maar ik kan het zelf niet verwerkelijken en volgens mij bestaat zo'n mod ook nog niet. Je kunt trouwens ook (beetje neppe vervanger, maar het is tenminste íets) gewoon op de motorkap van een bendelid in een auto springen. Daarop blijven staan en vanalles neerschieten. Als je de auto zelf echter raakt, raakt je bendelid in paniek en zul je er redelijk snel van de auto vallen. Ik ben hier zelf wel eens aan begonnen, maar ik heb het nooit afgemaakt. mijn idee was net zoals jij al zij dat er iemand rijdt en jij schiet zoals in bepaalde missies. Mischien kan ik hier nog eens aan verder werken, maar ik denk niet dat ik goed genoeg ben in SCM modding om het af te maken. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 het punt is volgens mij in dit geval vooral, dat tijdens missies de hele route al vaststond. Als jij zelf als passagier wilt meerijden, heeft de pc geen idee waar jij heen wilt, dat zou je dus iedere keer helemaal moetn aangeven. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 het punt is volgens mij in dit geval vooral, dat tijdens missies de hele route al vaststond. Als jij zelf als passagier wilt meerijden, heeft de pc geen idee waar jij heen wilt, dat zou je dus iedere keer helemaal moetn aangeven. Misschien dat je op een of andere manier de paths/nodes kunt gebruiken die normale pedestrians ook gebruiken? Die lopen wel random een bepaalde route. Reageren
Mitch Johnson Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 het punt is volgens mij in dit geval vooral, dat tijdens missies de hele route al vaststond. Als jij zelf als passagier wilt meerijden, heeft de pc geen idee waar jij heen wilt, dat zou je dus iedere keer helemaal moetn aangeven. Dat is wel waar, maar er zijn veel missies waar je ergens moet instappen, ook bij twee player en multiplayer. En bij twee player (multi weet ik niet) kun je ook drive-by's uitvoeren, dus dat zou toch moeten kunnen met een mod? Dat je gewoon ergens kan instappen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.