GTA_XP Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Wauw! Kent echt niemand een mod waarbij jij meerijdt en driveby's kan doen terwijl een ganglid of iemand anders rijdt? Echt niemand??? Hmm, ik heb een mod waarbij CJ instapt als een passagier en dat de bestuurder dan ook echt rijdt. En je kunt ook driveby's doen! De mod heet Spaceeinstein's all in one mod De beste versie tot nu toe is de v3.0! >>KLIK<< Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 er is een mod voor. ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font] Reageren
hielkeh Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 er is een mod voor.ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font] Op de meeste pc zit al winzip, en anders kun je het met winrar doen. Deze kan je wel gratis downloaden. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Kun je geen gangleden rekruteren? Reageren
Dastard Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Kun je geen gangleden rekruteren? Dat kun je wel, door op de PS2 op een homie richten en pijltje omhoog induwen. Op PC hetzelfde maar dan aleen maar met G dacht ik. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 er is een mod voor.ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font] En wat dacht u van Winrar? Winrar is trailversie maar er zit kennelijk een fout in de software waardoor je het voor altijd kunt gebruiken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.