Politiehelikopter Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Type: Signature Stijl: Cartuning Grootte: Waarop alles het duidelijkste is, maar niet klein Afbeelding: Tekst: Boven de auto in het midden Extreme in klassieke letters Rand: Donkerrode dubbele rand Kleurem: Achtergrond zwart met om de letters heen donkerrode vlammen, ook onder de auto donkerrode vlammen in de breedte Extra: Onder de voorband zou het leuk zijn alsof hij door stof wegscheurd, de wielen mogen net zijn of ze draaien. Het stof moet onder de onderkant van de auto doorlopen. --------- Ik hoop dat jullie dit kunnen maken, ik denk dat het heel mooi zou zijn! Alvast bedankt!
Politiehelikopter Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Is er echt niemand? >>> Door RonaldVC: Rustig aan, een aanvraag bumpen na zo'n korte tijd is echt niet nodig. Het kan even duren voordat iemand reageert. Gewoon even geduld hebben..<<<
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik zou het wel willen proberen alleen.... het stof en het sturen zou waarschijnlijk afvallen. Als het niet erg is zeg het ff!
Politiehelikopter Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik zou het wel willen proberen alleen.... het stof en het sturen zou waarschijnlijk afvallen. Als het niet erg is zeg het ff! nee is niet erg hoor!
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik vind hem zelf nietecht geslaagd als je hem niet mooi vind neem hem dan ookniet maar hier: [IMG=http://img98.imageshack.us/img98/1664/owjeeuv7.png]
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik vind hem zelf nietecht geslaagd als je hem niet mooi vind neem hem dan ookniet maar hier: [IMG=http://img98.imageshack.us/img98/1664/owjeeuv7.png] Even een tip GTApilot als je hem uitrekt gebruik dan de CTRL toets want nu is de hele auto uitgerekt.
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik vind hem zelf nietecht geslaagd als je hem niet mooi vind neem hem dan ookniet maar hier: [IMG=http://img98.imageshack.us/img98/1664/owjeeuv7.png] Even een tip GTApilot als je hem uitrekt gebruik dan de CTRL toets want nu is de hele auto uitgerekt. weet ik alleen dan werd hij een beetje klein
Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hij is idd niet zo supermooi, maar tóch bedankt voor de moeite in ieder geval, de vlammenachtergrond had ik ook liever zwart gewild met donkerrode getekende vlammen als het mogelijk is, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... kijk maar of het lukt, als het niet lukt geeft 't niet hoor!
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hij is idd niet zo supermooi, maar tóch bedankt voor de moeite in ieder geval, de vlammenachtergrond had ik ook liever zwart gewild met donkerrode getekende vlammen als het mogelijk is, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... kijk maar of het lukt, als het niet lukt geeft 't niet hoor! Ik wil ook wel wat proberen als je het niet erg vind politie helikopter en/of gta-piot.
Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hij is idd niet zo supermooi, maar tóch bedankt voor de moeite in ieder geval, de vlammenachtergrond had ik ook liever zwart gewild met donkerrode getekende vlammen als het mogelijk is, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... kijk maar of het lukt, als het niet lukt geeft 't niet hoor! Ik wil ook wel wat proberen als je het niet erg vind politie helikopter en/of gta-piot. van mij mag je het gerust proberen hoor! wie denkt dat ie 't kent mag't proberen van mij
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) hij is idd niet zo supermooi, maar tóch bedankt voor de moeite in ieder geval, de vlammenachtergrond had ik ook liever zwart gewild met donkerrode getekende vlammen als het mogelijk is, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... kijk maar of het lukt, als het niet lukt geeft 't niet hoor! Ik wil ook wel wat proberen als je het niet erg vind politie helikopter en/of gta-piot. van mij mag je het gerust proberen hoor! wie denkt dat ie 't kent mag't proberen van mij Ik ben nu niet thuis, maar als ik thuis ben zal ik wel wat proberen als gta-pilot nog niet wat moois gemaakt heeft. Ik ben thuis en heb hem gemaakt, ik hoop dat hij je bevalt. [img=http://img442.imageshack.us/img442/4607/politiehelikoptervw0.jpg] Bewerkt: 7 januari 2008 door 2fast{0}
Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hij is idd niet zo supermooi, maar tóch bedankt voor de moeite in ieder geval, de vlammenachtergrond had ik ook liever zwart gewild met donkerrode getekende vlammen als het mogelijk is, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... kijk maar of het lukt, als het niet lukt geeft 't niet hoor! Ik wil ook wel wat proberen als je het niet erg vind politie helikopter en/of gta-piot. van mij mag je het gerust proberen hoor! wie denkt dat ie 't kent mag't proberen van mij Ik ben nu niet thuis, maar als ik thuis ben zal ik wel wat proberen als gta-pilot nog niet wat moois gemaakt heeft. Ik ben thuis en heb hem gemaakt, ik hoop dat hij je bevalt. [img=http://img442.imageshack.us/img442/4607/politiehelikoptervw0.jpg] wow!! hij is geweldig!! ben je heel dankbaar! is echt vet geworden, m'n complimenten! hartstikke bedankt!! groetjes politiehelikopter
Recommended Posts