Jump to content

Missie , Farrewell my Love

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem al zo vaak geprobeert en het lukt maar niet, elke keer slip ik uit de bocht of sla ik over de kop.

Ik wordt er echt zó moe van.

wilt iemand hem aub doen?

Sinds vandaag heb ik me geregistreerd op het forum en ik weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt met de Savegame.

Missie(s): Farewell,my love

Cheaten: ja

Versie:2 ««

Overig: niks

GTASAsf1.b

Bewerkt: door DG-GTA

Doe ik alleen je moet wel gebruik maken van de regels en je savegame posten.

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheaten:[/b] (ja/nee)
[b]Versie:[/b]
[b]Overig:[/b]

En ga naar Bijlagen, zoek San andreas User Files, upload je savegame.

Bewerkt: door visser23
Doe ik alleen je moet wel gebruik maken van de regels en je savegame posten.

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheaten:[/b] (ja/nee)
[b]Versie:[/b]
[b]Overig:[/b]

En ga naar Bijlagen, zoek San andreas User Files, upload je savegame.

Bedankt.

Wat is bedoelt met versie? ik speel het spel op de PC

Onder het postvak in je bericht zie je bijlagen. Klik op Bladeren -> Mijn Documenten -> San Andreas User Files -> Selecteer het slot waar je hem op hebt gesaved -> Klik dan op Uploaden. Dan heb je je savegame in je post.

De versie kan je kiezen tussen V1 en V2, je kan hert in het beginscherm zien in GTA SA. Als er niks staat heb je V1, als er V2 staat heb je dus V2 :puh:

Geplaatst:
Onder het postvak in je bericht zie je bijlagen. Klik op Bladeren -> Mijn Documenten -> San Andreas User Files -> Selecteer het slot waar je hem op hebt gesaved -> Klik dan op Uploaden. Dan heb je je savegame in je post.

De versie kan je kiezen tussen V1 en V2, je kan hert in het beginscherm zien in GTA SA. Als er niks staat heb je V1, als er V2 staat heb je dus V2 :puh:

Haha okee ^_^

Volgens mij heb ik het goed gedaan hij is nu aan het uploaden.

Ik heb gebladerd en hem gewoon bij mijn bureaublad aangeklikt

Oke, je moet wel op uploaden klikken. als er bij 'Beheer Bijlagen' en 1 staat is het goed. Dan plaats je het bericht met uiteraard het lijstje wat ik je net gaf :Y

Ha het fout met die andere manier, dat is dus niet de goede, dit is de enige echte:

c:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script\script.img

562kb --> V2

568 kb --> V1

@hieronder: Klik op Bladeren -> Mijn Documenten -> San Andreas User Files -> Selecteer het slot waar je hem op hebt gesaved -> Klik dan op Uploaden.

Wacht tot hij klaar is want hij moet eerst wel uploaden natuurlijk. Dat kan wel een paar seconden duren. Pas als er een 1 staat is het goed.

Bovenaan heb ik de savegame (als ik het goed heb gedaan) ge-upload.

& ik heb versie 2 ipv.1

Geplaatst:

Mission passed!

Beloning +Respect

Overig: Ik heb een belletje gekregen en nu kan je de missie van TT doen. Ik heb tijdens de missie geen cheats/mods gebruikt. De savegame zit onder de bijlage

Veel plezier verder in het spel.

Mission passed!

Beloning +Respect

Overig: Ik heb een belletje gekregen en nu kan je de missie van TT doen. Ik heb tijdens de missie geen cheats/mods gebruikt. De savegame zit onder de bijlage

Veel plezier verder in het spel.

Bedanktt !! :dans:

Kan ik nu gewoon verder spelen ? Of moet ik die savegame die je er net bij heb gedaan downloaden.

Als ik hem download staat er dat windows het bestand niet kan openen

Geplaatst:

je moet de save game bij gta SA user files zetten bij mijn documenten en dan spelen

Geplaatst:
Kan ik nu gewoon verder spelen ? Of moet ik die savegame die je er net bij heb gedaan downloaden.

Als ik hem download staat er dat windows het bestand niet kan openen

Je moet hem opslaan, niet openen. Sla de savegame op in 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files'. Meer hoef je niet te doen. Als je hem opent en je krijgt die melding, kan dat kloppen omdat de .b extensie waar savegames in staan niet standaard in Windows zit.

Omg als ik op Farewell my love klik waar hij is opgeslagen begint alles weer bij het begin van het spel?

Geplaatst:
Omg als ik op Farewell my love klik waar hij is opgeslagen begint alles weer bij het begin van het spel?

Dan zal Visser23 hem vergeten zijn hem door de converter te halen. :Y

Ik heb voor je de savegame al door de converter gehaald. Probeer de savegame nu eens. Doet hij het nog niet, dan is het iets anders wat het probleem veroorzaakt. :)

Geplaatst:

Dan zal Visser23 hem vergeten zijn hem door de converter te halen. :Y

Ik heb voor je de savegame al door de converter gehaald. Probeer de savegame nu eens. Doet hij het nog niet, dan is het iets anders wat het probleem veroorzaakt. :)

Lekkerdan nu doet hij het wel!

Echt superbedankt :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...