janyboy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 met welk programma kan ik nou een .DFF file openen? ik zie met kam's DFF script. maar de download lukt niet. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 met welk programma kan ik nou een .DFF file openen?ik zie met kam's DFF script. maar de download lukt niet. De link op gtaforums.com werkt inderdaad niet, maar die hier wel. Alleen de scripts is natuurlijk niet genoeg. Je hebt het programma 3D Studio Max nodig. In dat programma kun je, aan de hand van de scripts, een DFF bestand openen. Het programma is wel vrij prijzig. Ik dacht iets van €3500,-. Een gratis alternatief is GMax. Daar heb je andere scripts voor nodig, maar die staan ook op de site. Tenslotte kun je DFF bestanden openen met ZModeler, dit kost iets van €47,-. Hier heb je geen aparte scripts voor nodig. De meeste 3D programma's zijn inderdaad vrij prijzig, vandaar dat haast geen enkel lid op een legale manier aan het programma is gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.