spacebook Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Hallo allemaal. Als ik de missie The job van de malibu speel, dan moet je na dat je het geld hebt naar buiten. als je buiten bent komt die taxi waar je in moet rijden. Hoe kom ik dan bij die taxi! IK word van alle kanten dood geschoten... m.v.g. Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 je gaat naar buiten 1. dekking zoeken 2. terug schieten 3. taxi pakken 4. 1e links 5. naar het aangegeven huis 6. in de garage 7. missie voltooid maar het kan makkelijker 1. intikken: leavemealone je gaat naar buiten 2. schiet alle vijandige mensen dood 3. weer intikken: leavemealone 4. taxi pakken 5. 1e links 6 naar het aangegeven huis 7. in de garage 8. missie voltooid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb nog een trucje: Als je de vluchttaxi verlaten hebt om de bank te gaan overvallen, steel je een 4-deurs auto en parkeer het achter de bank. Als je verder in de missie naar buiten komt ga je naar rechts, het steegje in, en vlucht je met de auto die je geparkeerd hebt naar de Pay'n Spray. Als het je na vele pogingen nog niet lukt, kan je een aanvraag doen op een savegame. Nog veel succes met de missie! Bewerkt: 6 januari 2008 door Grove4L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GhostriderSWE Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Als ik de bank uitloop ga ik richting de bosjes waar je dat pak vandaan heb gehaald en dan jat ik in dat zijstraatje een auto. Zo hoef je niet te schieten en word je ook niet veel geraakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spacebook Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 mijn savegame staat nu in het vc savegame aanvraag topig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Hallo allemaal.Als ik de missie The job van de malibu speel, dan moet je na dat je het geld hebt naar buiten. als je buiten bent komt die taxi waar je in moet rijden. Hoe kom ik dan bij die taxi! IK word van alle kanten dood geschoten... m.v.g. Niels ey niels, pak gwn een heavy weapen en schiet ze in 1 keer verot zo deed ik het ook. als dat niet lukt weet ik het ook niet groeten Siriouz (kevin) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Als je het spel zonder codes speel heb je vaak geen zware wapens. Het zwaarst mogelijke is dan een M4, en daar haal je niet heel veel uit tegen een grote groep als de SWAT in The Job. Het veiligst is namelijk gewoon vluchten via de zijkant van het terrein. Alles verrotschieten is een optie, alleen loop je dan wel meteen een groter risico je vluchtwagen verrot te knallen en zelf ook dood te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 Als je het spel zonder codes speel heb je vaak geen zware wapens. Hidden packages verzamelen! Dan krijg je de Minigun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 gebruik GTAmissions.com daar kan je zien hoe het moet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 Als je het spel zonder codes speel heb je vaak geen zware wapens. Hidden packages verzamelen! Dan krijg je de Minigun Ja, weet ik. Maar de meeste mensen die dit spel spelen, en nog vragen hebben over missies spelen eerst de hele storyline uit. Als ze dan bij een missie komen die niet lukt, is het niet echt leuk om dan ineens even 60 hidden packages te gaan zoeken, voordat je de missie eindelijk kunt halen. Ik ga nu vaak ook eerst alle hidden packages zoeken voordat ik echt goed en wel aan de missies begin, daarna alle voertuig-missies, zodat je ook maximaal health en armor hebt, en vervolgens loop je met gemak door alle missies heen. Maar de eerste keer gaan de meeste toch voluit voor de storyline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.