Jump to content

nieuwe trailer op komst


mastala

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    7

  • Capodaano

    5

  • Scarface92

    2

  • philip14

    2

Kan iemand dit aub vertalen ik kan geen Duits

het komt er op neer dat er een nieuwe trailer aan zit te komen... er zullen net als move up ladie's geen in-game beelden te zien zijn, in-game beelden zullen na de 4de trailer verschijnen. En de site verwacht dat gta4 in april gereleased zal worden.

Ja daaraan is dus al te zien dat ze er geen verstand van hebben, alle trailers bestaan namelijk uit in-game beelden. Alleen niet opgenomen zeg maar zoals je het ziet als je het spel ziet; met de hud en de camera achter de character. Voor de rest is het gewoon hetzelfde. En over meer beelden na trailer 4 heb ik ook zo m'n twijfels.

Maar ik heb op meerdere plekken al wel gelezen dat er nog een trailer aan komt. De tijd zal het ons leren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand dit aub vertalen ik kan geen Duits

het komt er op neer dat er een nieuwe trailer aan zit te komen... er zullen net als move up ladie's geen in-game beelden te zien zijn, in-game beelden zullen na de 4de trailer verschijnen. En de site verwacht dat gta4 in april gereleased zal worden.

Ja daaraan is dus al te zien dat ze er geen verstand van hebben, alle trailers bestaan namelijk uit in-game beelden. Alleen niet opgenomen zeg maar zoals je het ziet als je het spel ziet; met de hud en de camera achter de character. Voor de rest is het gewoon hetzelfde. En over meer beelden na trailer 4 heb ik ook zo m'n twijfels.

Maar ik heb op meerdere plekken al wel gelezen dat er nog een trailer aan komt. De tijd zal het ons leren :puh:

ja oke, maar ik denk dat deze site en rockstar ook bedoelt echte in-game beelden, zoals echt de camera van achter de persoon en auto. Maar ik wil graag eerst nog een officiele bevestiging van rockstar voordat ik het 100% geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand dit aub vertalen ik kan geen Duits

Rockstar Games kondigt een vierde trailer aan.

Nu officieel: een vierde trailer van Grand Theft Auto 4 zal komen.

Vierde GTA-IV-Trailer bevestigd.

Een woordvoerder van Rockstargames heeft aan Cynamite bevestigd, dat een vierde trailer van GTA IV komt. De trailer zal, net als de vorigen, in 'film trailer stijl' zijn, en geen ingame beelden bevatten. Een video met live-actie uit GTA IV zal na de vierde trailer openbaar worden gesteld. Over de datum waarop de nieuwe video's zullen uitkomen, houdt Rockstar zich net zo stil als over de releasedatum van het spel. We gaan uit van een release in April 2008.

Thomas Szedlak

Ik heb dit zelf even uit mijn hoofd gedaan dus correct me if I'm wrong.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan denk ik dat de game nog wel even op zich laat wachten. 25 April zou best eens kunnen :dans:

Hoop ik ook.

Dit kan TOTAAL NIET!

Netalsof Rockstar het zegt tegen een flutsiteje als Cynamite :duh:

Moest het van GameSpot ofzoiets komen ging het geloofwaardig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een medewerker van Rockstar Games heeft mij zojuist bevestigd dat er nog niets bekend is over een vierde trailer van Grand Theft Auto IV.

Dus of de Duitse website verzint nieuws of iemand bij R* heeft zijn mond voorbij gepraat.

Dat andere websites nieuws overnemen van 1 bron wil nog niet zeggen dat nieuws betrouwbaarder wordt. Pas als nieuws van meerdere bronnen binnen komt stijgt de betrouwbaarheid.

Wat mij waarschijnlijk lijkt aangezien we toch nog even moeten wachten op GTA4 is dat er binnenkort een grote update aan de website van GTA4 komt en dat er op die interactieve website wel wat filmpjes en screenshots komen. Of er ook een trailer komt betwijfel ik nog. Al zal er waarschijnlijk wel een televisie reclame trailer komen voor als het spel uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een medewerker van Rockstar Games heeft mij zojuist bevestigd dat er nog niets bekend is over een vierde trailer van Grand Theft Auto IV.

Dus of de Duitse website verzint nieuws of iemand bij R* heeft zijn mond voorbij gepraat.

Dat andere websites nieuws overnemen van 1 bron wil nog niet zeggen dat nieuws betrouwbaarder wordt. Pas als nieuws van meerdere bronnen binnen komt stijgt de betrouwbaarheid.

Wat mij waarschijnlijk lijkt aangezien we toch nog even moeten wachten op GTA4 is dat er binnenkort een grote update aan de website van GTA4 komt en dat er op die interactieve website wel wat filmpjes en screenshots komen. Of er ook een trailer komt betwijfel ik nog. Al zal er waarschijnlijk wel een televisie reclame trailer komen voor als het spel uit is.

Dat denk ik ook, korte filmpjes waar bijv het politie systeem wordt uitgelegd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...