Jump to content

nieuwe trailer op komst


mastala

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mastala

    7

  • Capodaano

    5

  • Scarface92

    2

  • philip14

    2

Ik denk dat het allemaal grote onzin is. Er zijn al lang berichten dat er 3 trailers uit zullen komen, en die komen uit net wat betrouwbaardere bronnen dan deze vage site.

Ik zeg dat het er 3 blijven... hoe jammer dat ook is, zullen we gewoon moeten wachten tot de release.

Vage site? hoe weet je dat nou? Het is gewoon een entertainment nieuws site. Ze zeiden dat er maar 3 trailers uit zouden komen maar het spel zelf is ook nog eens een half jaar vertraagt dus ik zou het niet raar vinden als er nog een laatste trailer kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws: Vierde GTA IV trailer op komst

Bron: Cynamite

Omdat GTA IV helaas nog steeds niet uit is weet Rockstar ons steeds weer te verleiden met een nieuwe trailer. Na drie trailers is het echter nog steeds niet uit met de pret.

Tegenover de Duitse website Cynamite heeft een woordvoerder van Rockstar aangegeven dat er een vierde trailer in aankomst is, zonder hierbij een datum te noemen. Hoewel nog niet bekend is waar de trailer zich precies op richt moeten we het zien als een trailer in filmstijl, zonder dat we hierbij in-game beelden gaan zien, deze bewaren ze voor na de vierde trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

mmmh... dat de twee posts hierboven zijn zamengevoegt uit een ander topic valt nou niet echt duidelijk te zien vind ik. het staat een beetje raar zo als je het mij vraagt, het is maar dat ik net het andere topic had gezien anders kwam ik hier geen wijs uit.

ontopic: ik had altijd al gedacht dat de duitsers uit hun nek praatten

.

Link to comment
Delen op andere websites

Verwacht dus geen ingame beelden. Ingame beelden zullen pas te zien zijn na de vierde trailer.

Na de 4de trailer komt er dus nog een (of 2) trailer(s) met ingame beelden.

Dit bericht zegt dus dat er nog minstens 2 trailers aankomen terwijl het spel al over 1 a 3 maanden in de winkels ligt (naar verwachtingen).

Dan komt er dus 2 keer in 2 maanden een trailer uit, beetje veel lijkt mij.

Ook kreeg san andres en vice city (en waarschijnlijk voorgaande) ook 3 trailers, ik denk dat ze bij gta 4 echt niet meer dat 3 trailers gaan geven en zeker geen 5+ (wat het bericht zegt).

Volgens mij wil die site gewoon wat meer bekend worden ofzo :?

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in veel bronnen gelezen dat er een 4e trailer komt. Ik hoop en denk dat hij dus wel komt :D.

Langs de ene kant hoop ik het ook, maar dit is nog niet 100% zeker. ;)

Gewoon nog even afwachten op het doorslaggevend nieuws!

Link to comment
Delen op andere websites

There will be a fourth GTA IV trailer

Posted at 18:50 GMT by Chris :: Category: GTA IV :: Comments: 23

That's according to German gaming website Cynamite.de. The site claims that an unknown Rockstar spokesperson has confirmed that a fourth trailer for GTA IV will be released before the game comes out, and like previous trailers will show cinematic scenes rather than actual gameplay footage.

No release date for the trailer has been announced by Rockstar as of yet, but we'll keep you updated on that.

Bron : www.thegtaplace.com :cya: hoop dat ie beter is XD

Link to comment
Delen op andere websites

There will be a fourth GTA IV trailer

Posted at 18:50 GMT by Chris :: Category: GTA IV :: Comments: 23

That's according to German gaming website Cynamite.de. The site claims that an unknown Rockstar spokesperson has confirmed that a fourth trailer for GTA IV will be released before the game comes out, and like previous trailers will show cinematic scenes rather than actual gameplay footage.

No release date for the trailer has been announced by Rockstar as of yet, but we'll keep you updated on that.

Bron : www.thegtaplace.com :cya: hoop dat ie beter is XD

ehm dit gerucht is inmiddels al zo goed als dood verklaart. joriz heeft al bevestigt gekregen van rockstar dat hier nog niks bekend van is. Dit staat naar mijn idee al genoeg keer vermeld her en der op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...