Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb een ecto 1 geluid voor gta sa gedownload en geinstalleerd met SaatGuiFrontend en als ik het probeer hoor ik nog gewoon dezelfde geliud in plaats van de gemodde geluid :cry: :cry: :cry:

Geplaatst:
Hoi ik heb een ecto 1 geluid voor gta sa gedownload en geinstalleerd met SaatGuiFrontend en als ik het probeer hoor ik nog gewoon dezelfde geliud in plaats van de gemodde geluid :cry::cry::cry:
Ik denk dat je niet op Save hebt geklikt. Als je een geluid vervangt, vervangt ie het wel in de geëxporteerde geluiden, maar hij zet de geluiden niet weer terug in SA. Daarvoor moet je nog even op de Save knop drukken. Ook moet je zeker weten dat je het geluid niet aan het beluisteren was of nog in WMP stond ten tijde van het vervangen.
Geplaatst:
Hoi ik heb een ecto 1 geluid voor gta sa gedownload en geinstalleerd met SaatGuiFrontend en als ik het probeer hoor ik nog gewoon dezelfde geliud in plaats van de gemodde geluid :cry::cry::cry:
Ik denk dat je niet op Save hebt geklikt. Als je een geluid vervangt, vervangt ie het wel in de geëxporteerde geluiden, maar hij zet de geluiden niet weer terug in SA. Daarvoor moet je nog even op de Save knop drukken. Ook moet je zeker weten dat je het geluid niet aan het beluisteren was of nog in WMP stond ten tijde van het vervangen.

Nou ik druk steeds op de save knop , ik beluister het niet en het is een .wav bestand

Geplaatst:

Sorry was vergeten dat er nog een audio map was in mijn audio map dus heeft de saat die gebruikt

Dus deze kan de :slotje: krijgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...