Jump to content

PHPFusion Zonder forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er mischien een manier op PHPFusion of iets wat daar op lijkt zonder forum te hebben? Wat is PHPNuke eigenlijk?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:
Is er mischien een manier op PHPFusion of iets wat daar op lijkt zonder forum te hebben? Wat is PHPNuke eigenlijk?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Een handig systeem zonder standaart een forum is E107. Makkelijk te instaleren en als je het eenmaal onder de knie heb is het een geweldig fijn systeem ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je PHPFusion zonder een Forum wilt moet je gewoon de Forum disablen. Dit kan je in het beheerder paneel doen.

Als dat niet lukt (wat wel moet lukken...) moet je gewoon effe de link van het Forum uit het menu halen. Dit kan ook gemakkelijk in het beheerder paneel. Het nadeel is wel dat gebruikers er d.m.v. browser trucjes er op kunnen komen zonder moeite, maar je kan zo instellen dat ze niet mogen posten.

Als alles wat hierboven is niet lukt (wat nogmaals, wel moet lukken... :7 ), dan raad ik je aan om naar het PHPFusion forum te gaan waar ze je vast en zeker verder kunnen helpen met het disablen van je forum. (Met behulp van een code of dergelijke)

Ik wil je graag stapjes geven hoe je je Forum kan disablen, maar ik zit op een hele oude computer die 10 minuten duurt om op een pagina te komen.

Ik edit mijn bericht wel.

Edit:

Here it comes.

-- Delete je forum link -- (Dus dan staat je forum link niet meer in je site menu)

Ga naar beheerders paneel.

Ga naar content beheer.

Ga naar Site Links.

Delete de link. (naam: Forum)

Om het nog veiliger te maken zodat slimmerikken wel op je Forum kunnen komen, maar niet kunnen posten:

Ga naar Systeem beheer.

Ga naar Forum instellingen.

En verwijder álle Forums.

Tadaa.

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...