-GoldWing- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Weet iemand of je op internetwinkels Scarface voor de xbox kan krijgen. En als het kan kan het dan nog voor 20 euries. Alvastt bedankt, Don Stracci Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Scarface voor de Xbox kun je alleen op Bol.com voor 46 euro kopen zo ver ik weet, en wel hier. Scarface voor de Xbox word niet goedkoper aangezien die versie best zeldzaam is, er zijn haast al geen Xbox spellen meer in de winkels te krijgen. Het is jammer, aangezien de Playstation 2 versie 20 euro is, hopelijk heb je wat aan deze informatie. Bewerkt: 6 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Bij mediamarkt is de playstation 2 versie 10,00 Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik wil scarface ook kopen maar ik heb gehoort dat je geen voetgangers kan doodmaken,klopt dat ? enm hoe ziet het er dan uit als je een voetganger neerschiet gaan de kogels erdoorheen ? want ik vindt het wel een groot nadeel dat je geen mensen kan vermoorden want geen rampages meer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Je kan helaas geen onschuldige mensen vermoorden, dat komt omdat Tony Montana net zo als in de film alleen gangsters af schiet. Na de missies kun je dus haast niks meer doen in Scarface, alleen een beetje rijden enzo. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Nee, je kan geen voetgangers doodschieten (Vind ik ook een beetje vervelend) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik wil scarface ook kopen maar ik heb gehoort dat je geen voetgangers kan doodmaken,klopt dat ?enm hoe ziet het er dan uit als je een voetganger neerschiet gaan de kogels erdoorheen ? want ik vindt het wel een groot nadeel dat je geen mensen kan vermoorden want geen rampages meer Nee, je kan inderdaad geen mensen vermoorden. tony vermoordt alleen mensen ''die het verdienen''. Je kan dus ook helemaal geen kogels schieten, want dan zegt hij dat wat ik net zei. Maar er is een manier. Je kan ook mensen kopen en als je een van hun dan selecteert kun je wel mensen vermoorden. Omdat zij simpelweg iedereen vermoorden, en niet zoals Tony alleen mensen vermoordt die het ook verdienen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Blijf nu effe ontopic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.