Dastard Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Deze video zegt vast genoeg. Wizard Of Oz Als je deze video ziet kijk goed in de midden van dat bos.Op het "einde" van de video zie je iets. Mensen zeggen dat dat een acteur als vogel was dat zelfmoord pleegde... Disney-Films Dit is NIET ge-edit.Omdat de scene van de 2 muizen zo rap gaat kun je het niet zien. WAARSCHUWING!Deze video bevat seksuele beelden, bekijk het op je eigen risico! Maar hoe kan dat nu?! Deze lijst wordt zomogelijk upgedate. Reacties worden geapriceerd Bewerkt: 6 januari 2008 door Dastard Reageren
tjoef Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Disney-FilmsDit is NIET ge-edit.Omdat de scene van de 2 muizen zo rap gaat kun je het niet zien. Deze lijst wordt zomogelijk upgedate. Reacties worden geapriceerd hier is een verhaaltje over walt disney, het is niet duidelijk of het echt is. Oké, ik heb iets gevonden: in je filmpje zien we op een bepaald moment (0:20) een foto van een naakte vrouw in de reddertjes, maar ik heb ergens iets gevonden waarbij die vrouw ook stond, maar ergens anders... link Bewerkt: 7 januari 2008 door tjoef Reageren
Sandra Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Dat van die 'zelfmoord' in The Wizard of Oz is niet een zelfmoord maar het is een grote vogel. Het filmpje van Dastard doet het niet. Hier nogmaals: Je ziet dus in dat filmpje (bij 0:03) op de achtergrond tussen de bomen 'iets' slingeren. Veel mensen denken dat het iemand is die zelfmoord pleegt door zich op te hangen. Maar dit is een ingezoomde filmpje ervan. Je ziet duidlijk dat daar een dier met lange nek staat dat beweegt: Bewerkt: 7 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik zie in die beelden zoiezo geen persoon die zich probeert optehangen maar het zou tog niet kloppen want die acteurs lopen er vrolijk langs en dan zouden ze het egt wel hebben gezien. Reageren
Dastard Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Dat van die 'zelfmoord' in The Wizard of Oz is niet een zelfmoord maar het is een grote vogel. Het filmpje van Dastard doet het niet. Hier nogmaals: Je ziet dus in dat filmpje (bij 0:03) op de achtergrond tussen de bomen 'iets' slingeren. Veel mensen denken dat het iemand is die zelfmoord pleegt door zich op te hangen. Maar dit is een ingezoomde filmpje ervan. Je ziet duidlijk dat daar een dier met lange nek staat dat beweegt: Ik heb even bij de reacties gekeken (youtube) en ik vind dat het inderdaad niet klopt Anders gingen ze toch wel iets gezien hebben, toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.