2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hallo modders, Ik heb al aardig wat leuke mods voorbij zien komen en nou wou ik het zelf ook wel eens leren maar nu heb ik 3 vragen, Wat heb ik nodig voor modding ? ( programma's etc. ) Waar kun je het leren ? (tutorials) Kan je mods alleen voor de PC maken of ook voor conoles ? Met hartelijke dank, 2fast{0} Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Hallo modders,Ik heb al aardig wat leuke mods voorbij zien komen en nou wou ik het zelf ook wel eens leren maar nu heb ik 3 vragen, Wat heb ik nodig voor modding ? ( programma's etc. ) Waar kun je het leren ? (tutorials) Kan je mods alleen voor de PC maken of ook voor conoles ? Met hartelijke dank, 2fast{0} 1. Je kan kiezen uit: 3D Studio Max, Zmodelor, Sketchup en heel veel andere soorte modding programma's. 2. Hier. Deze tutorial is ook een goeie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12149 3. Alleen voor de PC. Bewerkt: 6 januari 2008 door Gangsta Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hallo modders,Ik heb al aardig wat leuke mods voorbij zien komen en nou wou ik het zelf ook wel eens leren maar nu heb ik 3 vragen, Wat heb ik nodig voor modding ? ( programma's etc. ) Waar kun je het leren ? (tutorials) Kan je mods alleen voor de PC maken of ook voor conoles ? Met hartelijke dank, 2fast{0} 1. Je kan kiezen uit: 3D Studio Max, Zmodelor, Sketchup en heel veel andere soorte modding programma's. 2. Hier. Deze tutorial is ook een goeie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12149 3. Alleen voor de PC. Nog 3 vragen. Je hebt ook GTA nodig lijkt mij ? En wat is 1 van de beste programma's voor modding?heb je ook photoshop nodig ? Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) 1. GTA nodig... Tjah... Eh... Dat weet ik niet.. Als jij het gewoon in een paar gta bestandjes kan converteren heb je het al eigenlijk. Natuurlijk kan jij het alleen niet testen... 2. Voor mij: 3D Studio Max. 3. Hoeft niet. Natuurlijk heeft jou model een textuur nodig maar dat kan ook met een andere programma. Je kan ook GTA textures gebruiken, of de mega textuur pack. Bewerkt: 6 januari 2008 door Gangsta Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 1. GTA nodig... Tjah... Eh... Dat weet ik niet.. Als jij het gewoon in een paar gta bestandjes kan converteren heb je het al eigenlijk. Natuurlijk kan jij het alleen niet testen... 2. Voor mij: 3D Studio Max. 3. Hoeft niet. Natuurlijk heeft jou model een textuur nodig maar dat kan ook met een andere programma. Je kan ook GTA textures gebruiken, of de mega textuur pack. Oke, ik zal van de week eens even dieper in de wereld van modding gaan duiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.