Jump to content

weten jullie misschien een geschikte laptop? :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey iedereen ik ben opzoek naar een redelijk goede laptop hij moet ongever 400-650euro kosten en ik wil ook dat hij half life2 en counterstrike source kan draaien :) en natuurlijk san andreas :puh:

en omdat counterstrike het meeste geheugen gebruikt :puh:

couterstrike:

Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

weet iemand een geschikkte laptop die dit aan kan zeg het dan alsjeblieft :) alvast bedankt :)

ow ja en vista :puh:

Bewerkt: door battle1970
Geplaatst:

Het is redelijk moeilijk om een laptop te vinden in deze prijs klasse die nog eventjes mee kan en je games een beetje normaal kan spelen. Waarom ga je niet voor een desktop? Kan zijn dat je hem nodig hebt i.v.m. studie, reizen etc. Dan is een laptop een verstandige keuze. Is het echter omdat je een kleine computer wilt? Dan kan je ook een desktop nemen met een kleine kast.

Geplaatst:
Het is redelijk moeilijk om een laptop te vinden in deze prijs klasse die nog eventjes mee kan en je games een beetje normaal kan spelen. Waarom ga je niet voor een desktop? Kan zijn dat je hem nodig hebt i.v.m. studie, reizen etc. Dan is een laptop een verstandige keuze. Is het echter omdat je een kleine computer wilt? Dan kan je ook een desktop nemen met een kleine kast.

jaa ik heb liever een laptop omdat ik vaak nog al uit huis ben en een desktop onder je arm is ook neit alles:P laat staan veilig :puh: maar ik heb graag een laptop die maar 3games hoeft te draaien alleen gta en half life :puh: en msn maar dat kan iedereen:P en als het toch niet mogelijk is om de games te draaien dan is het ook goed :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...