-GoldWing- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hoe kan je je geld scripten met Scarface, want ik heb het ergens gehoord dat het kan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hoe kan je je geld scripten met Scarface, want ik heb het ergens gehoord dat het kan. Ik denk dat je trainers bedoeld. Met zo'n programma kun je met een toetsencombinatie onsterfelijk worden, Bulletproof worden, vliegen en soms nog meer. >>Hier<< valt een trainer te downloaden. Als je het speciaal voor geld wilt moet je >>deze<< downloaden. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nee, echt scripten. Iemand zj op Internet dat hij zijn geld is zijn savegame had veranderd en dat al het geld dat hij had nu is verdubbeld. Hij had er zelfs een filmpje bij gedaan. Weet iemand hoe dit moet. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Als er een filmpje bij zit kan je het daar toch zien Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Nee, het is erge slechte kwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.