Rene-GTA Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hallo allemaal. Wie kent het programma Deadliest Catch op Discovery Channel? Ik vindt het een leuke serie. Het gaat over een paar schepen die naar de Beringzee gaan om krab te vangen, en ze beleven allemaal dingen mee. Het is heel gevaarlijk werk. http://www.deadliestcatchtv.com/ Dit is de site en ken je gelijk een filmpje zien . Reageren
tjoef Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik kijk er naar! Vind ik een interresant programma. Die mannen moeten ijskoud water en weer doorstaan, om dan soms een slechte vangst te hebben. Ze werken ook soms 10 uur aan een stuk door, bezig met fuiken uit het water te halen en ziekelijk grote krabben te vangen. Mijn favoriet is de Northwestern met kapitein Sig Hansen (de naam alleen al is zo typisch). PS: nu is het seizoen van de rode koningskrab weer gedaan Reageren
K.O. Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ken het wel, kijk het niet. Krabben vangen interesseert me nou eenmaal niet zo bijzonder veel, hoe gevaarlijk en spectaculair het ook moge zijn. Waarom moet elk beroep een eigen TV-programma hebben!? Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik zie het wel eens voorbijgaan maar het is niet zo dat ik er speciaal voor ga zitten,krabben vangen lijkt me nou niet zo interessant,en het is nogal dierenmishandeling om vissen uit het water te vissen Reageren
Wesley Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik ben ook van de partij, ik kijk er ook heel vaak na. Ik vind het zeer interessant om er na te kijken, soms sta ik er verbaast van te kijken, dat ze zoveel aan krabben kunnen verdienen! Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik kijk het al een aardige tijd. Meestal s'nachts. Het gaat mij niet zozeer om de krabben die ze vangen maar meer de manier waarop het gedaan word, met elkaar en wat voor spanning er altijd heerst. Tijdje terug was er een aflevering waarbij van een schip heel de bemanning was omgekomen op één na. Ze leven allemaal erg met elkaar mee en het is altijd leuk om te zien als er weer eens een groentje het schip op komt. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ja ik kijk het ook. Mijn naam is er ook een inspiratie van. Maargoed. Zo erg is het allemaal opzich niet. Het is niet veel gevaarlijker/zwaarder dan de visserij waarbij ik een aantal keer heb meegedaan. Reageren
jaah90 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Deadliest Catch is een van de series waar ik wel tijd voor vrij maak, vind het echt een van de beste programma's van Discovery Channel. Het is jammer dat de ondertitels nog niet vertaald zijn, op de dvd's is ook geen NL ondertiteling jammer genoeg. Reageren
LBG Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik vind het opzich een leuk programma, alleen een beetje te eentonig. Ik kijk wel elke zondag Mythbusters. Reageren
thug Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 ik heb er één keer naar gekeken bij een vriend van mij het gaat er soms hard aan toe ze maken ruzie,storm op zee,soms niet genoeg visvangst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.