tjoef Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Hallo samen! Ik zou graag MTA:SA DM spelen(of hoe je het ook schrijft). Ik heb het dan ook geownload en geïnstalleerd en al die zever. Als ik opstart, loopt alles vlot en normaal, ik krijg het begin te zien en het voorfilmpje enz... maar als ik bij het stuk kom waarbij CJ en nog een paar man(die van de andere GTA's, ik ken de namen niet :$) loopt het vast :s. Soms krijg ik beeld, soms niet, maar het looopt wel allemaal vast. Ik heb al vanalles geprobeerd (compatibiliteitsmodus aangepast, als administrator uitgevoerd,...) maar niets werkt. En ik heb ook Versie 1, voor de duidelijkheid. Weten jullie raad?? Bedankt alvast Greetz Bewerkt: 7 januari 2008 door tjoef Reageren
Argon Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Nu is er alleen nog maar een test versie van MTA:DM deze is dus nog niet overal even stabiel. Hier kan je de bekende fouten bij MTA:DM voor Windows Vista zien. Volgens die pagina zou je dus moeten proberen het te laten werken door naar Program Files\MTA San Andreas\mods\race map te gaan, en client.dll te veranderen in een andere naam bv client_test.dll. Reageren
tjoef Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Bij mijn "Mods" staat enkel een mapje "Deathmatch, geen "race map" Maar even iets anders: toen ik bij mods->deathmatch->resources kwam, zag ik dat alle bestanden in die map nog ingepakt waren En ik heb had ondertussen al eens opnieuw geïnstalleerd, maar op een gegeven moment kon je dingen kiezen om te installeren en ik heb daar de onderdeeltjes "serever" uitgevinkt. Is dit erg? Reageren
Argon Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nee, dat kan geen kwaad aangezien je dit niet nodig hebt om gewoon te spelen. Als je zelf een gamemode wilt maken of lan (binnen het eigen netwerk) tegen andere mensen spelen dan kan je een server gebruiken maar de meeste mensen zijn er dus niets mee. Reageren
tjoef Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Ik wil niet opdringerig zijn, maar heb je ook nog een oplossing voor het probleem dat ik nergens een map "race map" heb staan EDIT: en dat al die bestanden nog ingepakt waren EDIT2: vreugdedans :dans Het is gelukt , ik kwam per toeval op het forum van MTA terecht en daar was iemand met hetzelfde probleem en die heeft het kunnen oplossen door een bepaald bestnadje te verwijderen in de map "data" van MTA. In elk geval bedankt voor de hulp Bewerkt: 12 januari 2008 door tjoef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.