Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een twee opcodes gebruikt voor deze schijnwerper. Ik heb geprobeerd er iets van te bakken maar GTA SA cracht steeds. Wat moet ik doen?

{
 use macro (Ctrl+J) "headsa"
 to insert a file header      
}
{$VERSION 3.0.0000}
var
$PLAYER_CHAR: Player
end // var 
03A4: name_thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
0111: toggle_wasted_busted_check 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 
03CB: set_rendering_origin_at 2488.56 -1666.84 13.38 
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2488.56 -1666.84 13.38 
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
0373: set_camera_directly_behind_player 
01B6: set_weather 0 
0001: wait 0 ms 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "JEANSDENIM" model "JEANS" body_part 2 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 
070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 
01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 
016A: fade 1 time 0 
04BB: select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250
03E6: remove_text_box 

// put your create_thread commands here
create_thread @Schijnwerper



:MAIN_LOOP
0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms
00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes
0002: jump @MAIN_LOOP 


// put your mods (threads) here
:Schijnwerper
06B1: create_searchlight_at_3D_coord 1544.11 -1353.22 332.327 target_3D_coord 1523.83 -1360.45 404.153 radiusT 25.0 radiusO 1.0 handle_as 1@ 
06B4: set_searchlight 1@ path_between_3D_coord 1523.83 -1360.45 404.153 and_3D_coord 1562.98 -1346.53 404.153 speed 0.1


//-------------Mission 0---------------
// put your missions here



//-------------External script 0---------------
// put your external scripts here

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst:

*Dubbel post*

Wat ik ook probeer het lukt gewoon niet ik probeer dingen met end_thread, :Schijnwerper create thread 'schijnwerper' maar elke keer crasht SA.

Weet iemand hoe je er voor zorgt dat je een schijnwerper in SA krijgt? Ik heb ook al gekeken naar de missie black project maar daar word ik ook nie veel wijzer van.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Geplaatst:
*Dubbel post*

Wat ik ook probeer het lukt gewoon niet ik probeer dingen met end_thread, :Schijnwerper create thread 'schijnwerper' maar elke keer crasht SA.

Weet iemand hoe je er voor zorgt dat je een schijnwerper in SA krijgt? Ik heb ook al gekeken naar de missie black project maar daar word ik ook nie veel wijzer van.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mogelijk klopt de volgorde van de parameters in je 06B1 opcode niet,

Bij mij ziet hij er in sanny-builder namelijk zo uit:

06B1: 383@ = create_searchlight_at -1474.145 1484.038 11.3824 radius 1.0 target -1465.154 1463.004 -0.5 radius 25.0

Zoals je ziet is bij mij de volgorde: Coordinaten, Radius, Coordinaten, Radius.

Bij jou: Coordinaten, Coordinaten, Radius, Radius.

De volgorde van je parameters, worden bepaald door de opcode file die je gebruikt. Het makkelijkste is om even te kijken in de main.txt, die je zelf uit de main.scm hebt gemaakt.

Je moet dezelfde volgorde van parameters aanhouden als daarin wordt gebruikt.

En natuurlijk moet na die twee searchlight opcodes nog wel een "end_thread", maar daar was je zo te lezen, zelf ondertussen al achtergekomen.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt, hij doet het! Had gta opnieuw geinstalleerd.

EDIT: Mijn probleem opgelost. Ik was de comma's bij de coördinaten vergeten. :7

Bewerkt: door Marioleo69

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...