Jump to content

wanneer komt het eigenlijk uit???


gtamadness

Recommended Posts

nou de eerst komende 2 jaar hoeven we hem niet te verwachten, ook niet op de ps2 maar op de ps3 ik denk ergens rond 2007/2008 denk ik totaal verniewend,

Ik denk niet dat het nog zó lang duurt. Tussen Vice City en San Andreas zat 2 jaar, dus ik denk dat het in 2007 al wel uit is. In 2008 zitten we al weer te praten over degene die dán weer uit moet komen. Of R* stopt er helemaal mee en begint met een nieuwe serie. Zou wel jammer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

wanneer weet ik niet

maar ik denk wel dat ze tydens SA ook wel aan de volgende een begin hebben gemaakt zodat ze niet na SA eerst reseach moeten maken, aan licenties hoeven te kopen en ze zullen denk wel een groot idee op tafel hebben gelegt,

aangezien dat r* een contract heeft met sony zal r* al wel info hebben over ps3

grafische kaart geheugen etc... zodat r* een idee heeft wat voor mogelijkheden ze hebben voor de volgende Grand Theft Auto

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ook dat het over 2 jaar uitkomt, waarom ehm nou het komt pas als de ps3 uitkomt en dat duurt ook nog wel even, en ze moeten het spel nog maken en de kwaliteit moet ook erg hoog zijn en dat kost wel een paar jaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik hoop zo snel mogelijk en ik denk zelf eind 2006 of al eerder. Want ik denk dat R* al een begin heeft gemaakt tijdens GTA SA :D

@RTS hier beneden: Je mag een topic bumpen als het over het onderwerp gaat.

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...