IV trailer Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 altijd leuk om te zien hoe mensen twee jaar geleden erover praten toen het nog zo lang duurde nu is het alweer bijna zover
Boris H. Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 DirtyDutch zat er redelijk dicht bij. Maarja, ik vind het nu nog lang duren voor GTA IV uitkomt, ik moet niet terugdenken aan die tijd waarin het nog jaren zou duren. Boris H.
IV trailer Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) ben ik effe blij dat ik er pas recentelijk ben achtergekomen dat er een nieuwe gta kwam (ik begon de media rondom games sinds half vorig jaar te volgen en het kwam bij mij langzaam op gang pas in maart kwam ik achter de nieuwe gtaIV lucky for me en een paar dagen na de eerste trailer werd ik lid van dit forum en sindsdien lekker actief geweest) EDIT: echt knap van hem geraden twee verjaardagen eerder Bewerkt: 19 juni 2007 door IV trailer
Da Phoenix Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Haha Ik was toen nog geen lid ik ben pas eind 2006 lid geworden dus ik heb er nog nooit eerder naar uitgekeken. maar wel knap geraden
_niickk Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Rockstar heeft GTA Tokyo, GTA Bogata, GTA 4, GTA 5 en GTA 6 al geclaimd gta 5 en 6 ook al ? heb je misgi een bron daarvoor?
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Bumpen is niet toegestaan. En al helemaal niet een bump van 2 jaar. De datum is bekend (al zal die nog wat verschoven worden), dus is het onnodig om dit topic open te laten. In het vervolg gewoon rustig laten afdalen tot de donkere uithoeken van het forum, svp. @ _niickk: dat komt omdat ze die websites al hebben gereserveerd.
Recommended Posts