Forumrunner Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 weet iemand of je gta special edition nog kan krijgen??? voor de pc ik heb een plaatje alleen die op het plaatje is voor de ps2 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Dat kan wel eens lastig worden, maar als je misschien op marktplaats gaat kijken heb je natuurlijk kans. Als je niks vind is dat jammer, maar als je toch the introduction wil kijken kan je die 'film' hier vinden, GTA San Andreas The Introduction Part 1. GTA San Andreas The Introduction Part 2. Als je de special edition toch graag wil zou je toch kunnen kijken op tweedehands site . @Hieronder: Ik denk dat jij het over het hoofd hebt gezien, maar mijn dikgedrukte links zijn juist naar youtube . Bewerkt: 7 januari 2008 door Bigstijn Reageren
Hackman Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 is hij niet op youtube of op google te zien? Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 wat is eigenlijk het verschil tussen de special edition en de gewone?? zijn daar meer missies ofzo??? Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nee, in de Special Edition kon je de speciale 'The Introduction' erbij krijgen, de filmpjes kun je hierboven zien. Voor de rest kreeg je volgens mij nog wat extra dingetjes erbij geleverd, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 bedankt het zou best kunnen kloppen dat er wat dingen worden bijgeleverd. iemand bij mij in de klas zei dat je er een sleutelhanger en nog iets bij krijgt. jammer. hij is niet op www.marktplaats.nl maakt ook niet uit. bedankt[/font] thx guys!!!!! >>> Door Bling: Triplepost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop even, s.v.p. <<< Reageren
Hackman Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 zoek hem op google.video daar staat hij gratis, wel tragisch moment dat de moeder van Sweet en Carl wordt dood geschoten Reageren
Preddy Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Nog even for the record, want het is niet helemaal compleet wat er gezegd is: Voor zover ik weet en de San Andreas website van Rockstar vertelt is de Special Edition alleen voor de PS2 uitgebracht. Veel verschilt het niet van de eerdere versie, behalve dat de Hot Coffee minigame niet te spelen is (versie 2.0 waarschijnlijk). Als extra'tje kreeg je zoals gezegd de DVD "The Introduction" en tevens de documentaire van Rockstar "Sunday Driver". Deze film gaat over het leven van mensen die zich bezig houden met lowriders. Zie ook WikiGTA. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Is er ook een ´special edition´ van vice city? Bewerkt: 9 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Is er ook een ´special edition´ van vice city? Nee, zover ik weet is die er niet. Maar er is wel een Platinum editie van Vice City. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.