kuys Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nieuwste sig, behoorlijk wat tijd in gestoken:) Rates Comments graag. Kuys Reageren
Dastard Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nou ik vind hem niet zo mooi. Ik vind dat de achtergrond erniet bij past en hij wat te klein is. Overigens de brush die je op de achtergrond gebruikt hebt vind ik mooi. Blijf tut's volgen en blijf proberen! Overall: 6/10 Reageren
kuys Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Hmm, wat voor achtergrond denk je dan? Mijn achtergrond is gewoon die brush + dat ik de kleuren van mijn render erop heb gedaan, alleen een brush zou wat kaal en niet echt mooi zijn. kuys Reageren
game~skater Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik daarin tegen vind hem wel mooi, vooral de kleuren zeker een 7/10 waard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.