dublix Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 hallo allemaal kan iemand mij vertellen wat ik moet doen bij Emmet in LS. Ik ben bij de missie mad dogg in LV maar ik heb last van die glitch die daar zit en kan dus niet verder dus ik was ff aan het touren en toen zag ik dat onder de missies Emmet verschenen was in LS vlakbij de ammu nation, ik zie er wel een pistool maar dat is ook alles kan er niets doen. help me please? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 moet je niet op opbjecten schieten? krijg je ook geen dialoog te zien? raar <_< ook al de zoekfunctie gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 moet je niet op opbjecten schieten? krijg je ook geen dialoog te zien? raar <_<ook al de zoekfunctie gebruikt? volgens mj mot je een schietmissie doen bij ammonation... je word dan naar achter begleid en dan moet je op flesjes schieten en op een auto... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 hij zit schuin tegenover de ammu nation (aan de overkant) ik kan nergens in op uit aan boven beneden helemaal niets je ziet op de plek waar het icoontje staat een pistool en dat is het enigste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 hij zit schuin tegenover de ammu nation (aan de overkant)ik kan nergens in op uit aan boven beneden helemaal niets je ziet op de plek waar het icoontje staat een pistool en dat is het enigste Meer dan dat wapenis er ook niet te vinden. Dat schieten heb je daar een het begin van het spel moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 je moest er een missie doen flessies schiete en dan kan je daar een geweer halem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 + 1 Auto bij de benzine tank kapoet knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dublix Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 dus dat icoontje gaat ook niet meer weg of kan ik die missie niet meer doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 je kan die schiet missie van Emit niet meer overdoen.....je kan daar nog wel een glock ophalen ....maarja als ammunation opengaat heb je nix meer aan Emit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) Alleen als je snel een glock nodig hebt en geen zin hebt om naar de ammunation daar te in de buurt te gaan Bewerkt: 17 januari 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 enige voordeel emmet is free (gratis ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Emmet is kei makkelijk :o maar je moet wel kijken linksboven in je scherm daar staat dat je een target moet locken en dan schieten, en daarna naar het volgende target te gaan door op l2 of r2 te drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja dat is toch niet moeilijk of wel ik heb die al lang gedaan he en uuuu die was echt het maklijkst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja te makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Maar bij emmet krijg je verder dus geen wapens meer? Ik heb alleen een pistooltje waar ik niks mee kan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.