Scarface92 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Welke aflevering vind jij het leukste? Southpark is een animatieserie uitgezonden op Comedy Central. De serie gaat over de avonturen van vier jongens uit South Park, een bergdorpje in de staat Colorado. Jullie kunnen de serie vast wel, het heeft veel humor! Op 11 januari 2008 word seizoen 11 uitgezonden op Comedy Central. Mijn favoriet is ´Southpark - World of Warcraft ´ Part 1: Part 2: Part 3: Jammer genoeg is dit de duitse versie. Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Die van mij is: Southpark - Mega Barbera Streisand! O god, wat is dat een lol aflevering! Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dat is die van mij ook! Dit is echt de allerbeste! Het laat echt zien wat er gebeurd met ja als je gameverslaafd bent. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik vindt die ene leuk van dat ze allemaal politieagent worden en dat ze allemaal theorieen verzinnen over dat een opa een oma op een gruwelijke wijze vermoord.ben alleen de naam vergeten Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik kijk graag South Park, maar ik ken vele afleveringen die heel leuk zijn, zoals: World of Warcraft, The List,en The Snuke. Tsst. Maar deze vindt ik wel echt de beste. Ik vindt het wel erg moeilijk om te kiezen. Dus ik kies maar: Tsst. Die vindt ik echt lache. Bewerkt: 10 januari 2008 door Southpark Cows Reageren
Sandra Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Mijn favoriet is ´Southpark - World of Warcraft Make love, not Warcraft Dat is ook mijn favoriet. Bewerkt: 7 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Mijn favoriet is ´Southpark - World of Warcraft Make love, not Warcraft Dat is ook mijn favoriet. Ja, die aflevering is gewoon vet. cartman die in een schotel schijt. Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Scott Tenorman must die! Waar Cartman een jongen zijn ouders laat opeten, geniaal . Reageren
WackoX Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Deze vind ik idd het leukste: http://www.southparkzone.com/episodes/1008...t-Warcraft.html Ownende, kale, dikke, vreetzak: Reageren
WWW.outer Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik vind Make love, not warcraft ook wel het grappigst maar die van Guitar-cheer-o.. ook wel lol. Reageren
Jay; Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Dat ze een Christelijke Rock Band gaan maken, hij is wel vrij oud. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb nog niet alle afleveringen gezien maar tot nu toe vind ik Scott Tenorman Must Die de leukste. Vooral het einde is geweldig Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik vind make love not world of warcraft de beste aflevering. Als eric nog dikker is... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Ik vind make love not world of warcraft de beste aflevering. Als eric nog dikker is... Als je een dikke eric wilt zien kan je beter Weight Gain 4000 kijken, daar is eric stukje dikker als bij make love not warcraft. Kijk maar: Bewerkt: 30 januari 2008 door Gta-killer Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 die aflevering met p diddyik denk vote or die Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.