dublix Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 kan iemand mij vertellen of er een plattegrond bestaat waar al die odd jobs op staan of weet iemand hoeveel het er zijn en waar ik ze kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik kan wel iets scannen maar ik kan het niet aaan je geven :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Binnenkort hier : http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=oddjobs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 je komt ze vanzelf wel tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ze staan al op de FAQ Mooi uitgebreidt en zeer goed gemaakt Mijn complimenten aan de makers! Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurenss Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 odd jobs das toch as ge op r3 duwt in nen taxi ofzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 ook maar het kan ook als je in een vecichle gaat dat je dan een missie krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.