Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo forumleden, Ik zit met een probleem. Ik zit met een getunede Volkswagen Golf II in gedachten. Alles heb ik al geprobeerd, zelfs met photoshop kan ik het zelf niet. Ik dacht: Misschien kan ik de hulp inroepen van't forum. Dan maak ik een lijstje met onderdelen die erop moeten komen en hoe die eruit moeten zien. Ik hoop echt dat er hier goede photoshoppers zijn die dit voor me kunnen doen! Zou jullie eeuwig dankbaar zijn! Reageren
Arjen Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Als je dr geld voor geeft wil ik het best voor je doen. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Als je dr geld voor geeft wil ik het best voor je doen. Oh ik wist niet dat jullie er geld voor vroegen. dan zoek iik nog even verder naar een andere oplossing Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Er is een tut in de database en het heet pixel tuning zo kan je het zelf maken Reageren
M4X Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Voor dit soort dingen kan je uiteraard hier terecht, maar dat kan je beter vragen in het Graphics aanvraag forum. Bij extra zet je dan gewoon 'Ik heb het liefste dat een ervaren iemand deze aanvraag doet', dan rolt er waarschijnlijk zeker wel iets uit wat er op leek. Succes ermee Als je dr geld voor geeft wil ik het best voor je doen. emo.gif Oh ik wist niet dat jullie er geld voor vroegen. dan zoek iik nog even verder naar een andere oplossing knipoog.gif Arjen bedoelde het denk ik sarcastisch Bewerkt: 7 januari 2008 door M4X Reageren
Arjen Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dat denk ik wel, maar dat komt omdat je zelf ook wel een beetje kunt bedenken dat niemand op dit forum in staat is om een dag te spenderen aan jouw ontwerp. En dan nog, als je een Golf II wilt maken op de computer zul je hem eerst uit moeten tekenen, scannen en dan kan je pas bezig op de computer. Als je daar geen geld voor vraagt ben je niet helemaal kierewiet. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dat denk ik wel, maar dat komt omdat je zelf ook wel een beetje kunt bedenken dat niemand op dit forum in staat is om een dag te spenderen aan jouw ontwerp. En dan nog, als je een Golf II wilt maken op de computer zul je hem eerst uit moeten tekenen, scannen en dan kan je pas bezig op de computer. Als je daar geen geld voor vraagt ben je niet helemaal kierewiet. nu noem je mijn probleem juist op, het punt is: ik kan niet 3D tekenen ik ga dus bedenken wat ik nu verder moet doen Reageren
Ferre Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Hier vind je meer hobbyisten en mensen die het voor je lol doen. Zoek een echte grafisch ontwerper. Je kent er vast wel een of een of andere kennis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.