iamyourghost Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 hallo mensen ik ben vandaag en ook vorige keer bedrogen door rockstar games . ik heb heel veel vice city s heelveel zijn kapot maar toen had ik weer een nieuwe gehaald ik het hem een paar maanden .maar toen zat er een schram op . en wou ik een nieuwe hallen zondag bij media markt maar ik installeer hem en het lijntje komt niet vol dan loopt mijn computer vast mijn ma weet veel over originele cds en ze keek goed en toen bleek dat die rockstar games mij had bedrochen en al die andere kapote waren ook kopies ik heb eentje uit intertoys en nog een paar kapoteuit media markt. en ook als ik de patch 1.1 gebruik zegt hij :unknown version rockstar games weeten jullie meschien iets ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Als je dit hele bericht nog eens typt in normaal taalgebruik zal ik erover denken om antwoord te geven Bewerkt: 8 januari 2008 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 [censuur] rockstar games Lees eerst maar eens de regels door voordat we je vraag kunnen beantwoorden. >>> Door HerrieM: ....Ik geloof dat er in die regels ook iets over modgedrag staat.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ok. makeler gezecht ik had een vice city gekregen . zondag . en ik was blij dat ik weer een nieuw VICE CITY kreeg . Ik ging hem installeeren komt tot de helft en dan zegt hij disk 2 instoppen. ik stop disc 2 dan ook in en dan gaat hij door tot dat hij klaar is . dan ga ik mijn vice city spele. dan komt het lijntje waar je moet wachten gij komt dan tot 75 procent van het lijn en krijg k een fout bericht en werkt hij niet meer ook al installeer ik het opnieuw op een schoone map .mij ma keek op de achter zijde en ze zij toen dat het een kopie was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 Haal alles wat met vice city te maken heeft er af dus bij mijn documenten en mijn computer --> Program files--> Rockstar Games die bestand rockstar games er af halen na dat je er alles van af gehaalt hebt moet je het er op zetten nou dan moe je kijken of het lukt Als het nie lukt hoor ik nog van je op dit onderwerp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik heb het gedaan maar nee werkt niet .hebben jullie nog wat ik heb zin om te game alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 Ik weet niet wat jou probleem is met die ''kopie'', want elk CDrom die rockstargames in de winkel kan verkopen heet een ''kopie''. Nu moet je niet denken dat het gebrand is ofzo. Maar je noemt het gewoon ''kopie''. Het kan echt nooit zijn dat Rockstar dit doet, een gebrande versie. Dit ligt puur aan jou PC. Kan je je systeem specs geven? (Start > Uitvoeren > DXDIAG intikken) Dit probleem had ik vroeger toen ik Vice City speelde ook. Héél erg irritant. Ik had 50% succes. Soms niet, soms weer wel. Probeer het vaker zou ik zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 En wat bedoel jij met Vice City spelen. Begin je dan een nieuwe game, of laad je een anderen. Als je een andere laad, kan het namelijk zo zijn dat deze is gespeeld met een andere main.scm (dit is het bestand waar alles in staat over hoe je het spel uitspeel kort gezegd). Als dit een andere is dan degene die op jouw PC staat, kan hij het bestand niet laden. Ook zou je dan ook nog al je savegames e.d. weg kunnen gooien. Deze staan in Mijn Documenten onder GTA Vice City User Files. Als je deze ook weggooit, begint het spel helemaal weer opnieuw, dan zou die het toch moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 je krijgt volgens mij hetzelfde effect met gwoon een nieu spel starten ofnie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 mensen Ik ben vandaag naar Media Markt gegaan met een goeie vriend van mij. Ik kwam om mijn ...GTA VICE CITY... terug te brengen. ik ging naar die mensen die daar werken om spullen terug te ruilen of als hij beschadigd is je weg te F**ken. Ik deed rustig kwam aan de beurt eindelijk en toen zei een man die daar werkt tegen mij wat is jouw probleem. ik zei ik heb ZONDAG een nieuwe GTA VICE CITY gehaald en ik wil hem terug ruilen tegen geld omdat als het lijntje bij nieuw game laadt dat ik dan vast kom te zitten . die man zij toen wacht . IK ga met mijn collega hier over praten op de telefoon ik zeg : "Ok". een paar minuutjes later zegt hij deze spel doet zich niet aan wat jouw systeem specs zijn en der zitten ook teveel krassen op. DUS NEE IK KAN HET NIET VOOR JOUW OMRUILEN NAAR POEN. ik negeerde hem toen omdat er geen krassen op zaten . Maar die Homo liegde . . En nu mag ik het niet ruile wat moet ik nou hier tegen doen kunnen jullie mij nog graag helpen om mijn cd van vice city te laten werken . alvast alvast alvast . BEDANKT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.