r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 1.kan iemand zeggen wat de wapens ids zijn, of op welke site ze staan???? 2.kan iemand toevallig ook zeggen wat de playerskins ids zijn, of welke site ze staan??? alvast bedankt voor de hulp laterzzz, r3v3rz3 Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb eventjes voor je gezocht, en ik heb wel wat bruikbaar gevonden denk ik. De site met wapens is wel van de SA-MP site, maar dat maakt niet uit. Alles is toch hetzelfde. Hier kun je de wapenlijst vinden. Voor de lijst met skins heb ik ook nog een bruikbare site gevonden, dat is deze om precies te zijn. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik heb eventjes voor je gezocht, en ik heb wel wat bruikbaar gevonden denk ik. De site met wapens is wel van de SA-MP site, maar dat maakt niet uit. Alles is toch hetzelfde. Hier kun je de wapenlijst vinden.Voor de lijst met skins heb ik ook nog een bruikbare site gevonden, dat is deze om precies te zijn. heel erg bedankt Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 zijn er ook ergens de skins van de politie te vinden want ik kan ze nie vinden in dat lijstje. Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Deze zijn er inderdaad, ook deze heb ik van de SA-MP Wiki weggehaald. Op deze pagina vind je ze ergens in het lijstje. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik zat ze zelf ook te zoeken ik had ze daar ook gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.