maki115 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik sloeg per ongeluk earl over nummer 9 op blacklist maar ik weet niet hoe ik dat dee en ik vroeg me af of dat infloed heeft op mijn savegame dus dat ik de 100% niet meer kan halen? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik sloeg per ongeluk earl over nummer 9 op blacklist maar ik weet niet hoe ik dat dee en ik vroeg me af of dat infloed heeft op mijn savegame dus dat ik de 100% niet meer kan halen? hoe heb je dat gedaan chill Reageren
M4X Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Volgensmij is het dan gewoon een fout in het spel als je niet eens weet hoe, en dan hangt het ook van het spel af of je hem dus wel gehaald hebt zonder iets te doen of dat je 'm hebt overgeslagen. Nu zou ik gewoon even doorgaan met de blacklist, of challenges, en dan merk je het vanzelf wel. Je loopt in ieder geval wel een mooie bak mis, maar met de Porsche cayman die je van de nummer 10 van de Blacklist kan winnen moet je zeker nog wel een paar nummertjes kunnen overleven Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Volgensmij is het dan gewoon een fout in het spel als je niet eens weet hoe, en dan hangt het ook van het spel af of je hem dus wel gehaald hebt zonder iets te doen of dat je 'm hebt overgeslagen. Nu zou ik gewoon even doorgaan met de blacklist, of challenges, en dan merk je het vanzelf wel. Je loopt in ieder geval wel een mooie bak mis, maar met de Porsche cayman die je van de nummer 10 van de Blacklist kan winnen moet je zeker nog wel een paar nummertjes kunnen overleven dat is zeker een goede wagen bl3 en gebruik hem nog steeds Reageren
maki115 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hehe ik denk dat het komt doordat ik een keer op enter heb gedrukt en toen deed ie niks daarna klikte ik nog is op doorgaan en in plaats van barons gezicht zie ik earls gezicht dat ik hem heb verslagen... maar weet je soms of ik daardoor de 100% niet meer kan halen o en ik kon de wagen wel winnen van baron (missgegokt) maar ik kon earls wagen niet winnen dus de Mitsubishi Lancer Evolution.... Reageren
thug Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 inderdaad dat is een foutje in het spel ik zelf had nfs most wanted ik heb toevallig de nummer 9 ook overgeslagen. Reageren
M4X Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 hehe ik denk dat het komt doordat ik een keer op enter heb gedrukt en toen deed ie niks daarna klikte ik nog is op doorgaan en in plaats van barons gezicht zie ik earls gezicht dat ik hem heb verslagen...maar weet je soms of ik daardoor de 100% niet meer kan halen o en ik kon de wagen wel winnen van baron (missgegokt) maar ik kon earls wagen niet winnen dus de Mitsubishi Lancer Evolution.... Als je Earl hebt gezien wanneer je hem verslagen hebt, dan heb je dat gedeelte dus wel gehaald, ookal heb je er weinig voor gedaan. Daarom denk ik dan ook dat je de 100% wel kan halen, maar bij dit soort foutjes kan je het nooit helemaal zeker weten. Ga in ieder geval lekker door, en als er iets fout is dan kan je er misschien nog wel wat aan doen op het einde Reageren
maki115 Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 heb er nog 2 overgeslagen earl ming en JV nummer 9,6,4 en als het nog een keer fout gaat dus overslaan maar dan bij razor dan kan ik hem nooit verslaan en krijg ik het niet af.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.