Politiehelikopter Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo, ik heb een speciaal (en vooral moeilijk!) project wat ik het liefste supermooi zou willen hebben. Het gaat hierbij om een Volkswagen Golf II. Zelf heb ik met een photoshop-programma al van alles geprobeerd, maar jammer genoeg werd het niks. De gehele wagen moet speciaal worden. Ik zal ook een lijstje maken met dingen die er vast en zeker op moeten komen. De voorkant: - Een mooie voorbumper met een rooster dat aan de bovenkant een boog moet zijn. Onder dat rooster moet een soort onderlip komen. - Donkere (extra heldere) donkergetinte koplampen - De grill zou een zwart gat moeten worden zonder logo. - Een enkelarmige zwarte ruitenwisser die recht omhoog staat in het midden van de voorruit. - Roosters opgevuld met racegaas zou leuk zijn. De zijkant: - Verlaagde zijlijsten. - Mooiere handgrepen in kleur meegespoten. De achterkant: - Andere achterbumper met een rooster over de gehele breedte, gewoon vierkant met afgeronde hoeken. Onder de achterbumper moet ook weer een lip komen. - Wit/rode crystall achterlichten voor een mooier effect - Geen dakspoiler!! - Kentekenuitsparing boven aan achterbumper - Dubbele uitlaat links/rechts chroom look in rooster. - Verwijderde achterwisser - Kale achterklep of openstaande achterklep met in de auto 2 lichtgrijze subwoofers naast elkaar in basskist en overige interieurdelen. (Indien mogelijk!) Overig: - Ramen rondom geblindeerd. - Een verlaging. - Bordeauxrode lak met glittereffect. - Schmidt velgen (Lekker breed!) http://autotelegraaf.nl/occasion/kopen/Vol...prijs_van%3D%3B http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cac...32&cache=no Van de 1e link de foto van de achterkant. Van de 2e link de 1e foto (Schuin aan de voorkant dus!) Hopelijk kunnen jullie er wat van maken! Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn! groeten politiehelikopter Reageren
mister-justin Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Als het nog geld, wil ik het wel proberen maar ik denk niet dat alles lukt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Als het nog geld, wil ik het wel proberen maar ik denk niet dat alles lukt Haha wat naaperig.... OT Ik denk niet dat iemand het zou doen maar miss heb je geluk of je gaat naar een echte GFX site en je vraagt het daar Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Als het nog geld, wil ik het wel proberen maar ik denk niet dat alles lukt het geld zeker nog! ik dacht misschien doet iemand het nog wel alvast heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.