Jump to content

Rome: Total War

Don Falcone

Wat vind je van Rome: Total War?  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van Rome: Total War?

• Ik ken het geen eens!
      3
    • Ik vind het een slechte spel.
      0
    • Ik vind het lelijk en saai.
      3
    • Net voldoende, maar het kan beter.
      2
    • Voldoende....
      8
    • Het is 1 van de beste spellen ooit!
      10
    • Andere mening (ff posten)
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik nu dik verslaafd ben aan Rome: Total war wou ik ff weten wat jullie er van vinden.

Ik zou graag positieve reacties willen maar omdat iedereen anders is zou het vast wel niet zo zijn <_<

Nouja, post ff wat je ervan vind en stem. ;)

Geplaatst:

Vind het beter dan alle andere middel-eeuwse games, en de Command & Conquer versie's ( als ik zo de beelden bekijk ).

Nooit gespeelt, maar ziet er übervet uit !

Maar ben geen fan van dit gerne.

589390_20040920_screen003.jpg

En dan hebben we het nog niet over de positieve scores van site's als GameSpot !

Geplaatst:

Het lijkt mij een heel gaaf spel. En ik vind dat soort spellen ook leuk, dus ik denk dat ik hem ooit wel ga kopen.

Geplaatst: (bewerkt)
Het lijkt mij een heel gaaf spel. En ik vind dat soort spellen ook leuk, dus ik denk dat ik hem ooit wel ga kopen.

dat moet je cker doen, het is echt mooi man, die battles.

Aan de ene kant staan er bijv. 1200 man en die andere kant ook, en die rennen met volle snelheid naar elkaar toe, je ziet zelfs gasten de lucht in vliegen.

en als je zown war eliphant hebt man, dat is zown olifant die door een groep van 90 a 100 mensten rent en knalt iedereen de lucht in en trapt ze naar hel man, echt vet! :D :lol: ;)

Bewerkt: door Don Falcone
Geplaatst:

sinds dit weekend heb ik hem, van mn neefje gekregen :lol:

je moet heel europa over nemen, ik heb nu alleen nog een stuk van italy, frankrijk, noord afrika (ojah ook een stuk van afrika) en spanje....

alleen maar kleine stukjes hoor, maar italy heb ik nog niet helemaal omdat je samen bent met the bruttii, scipii, jullii families en S.P.Q.R. , daarmee moet je europa dus overnemen

Geplaatst:

ik heb even moeten nadenken eer ik gestemd had

voldoende heb ik dan toch maar gestemd

ik vind zo'n spellen wel leuk en zal hem mss ook wel kopen

maar ik heb hem tot nu toe nog nooit gespeeld en heb daarom toch maar gestemd voor voldoende maar dan aan de positieve kant

dus als er zou tussenstaan ik koop hem want het is cool dan zou ik daar op hebben gestemd ben ik zeker van :D

ik zal binnenkort wel in de winkel te vinden zijn

en als ik dan thuis kom kan je me weer achter me pc vinden het nieuwe spelletje testen

als ik dan na het uitgespeeld te hebben denk ik eindelijk van een reactie te gaan posten

dan is maar tot mijn verbazing is dit topic dan al vervallen :D

Geplaatst:

Ik ken het niet, maar het lijkt me wel mooi. Ik heb een ander spel dat gaat ook over de Romeinen. Praetorians, die vind ik denk ik toch wel mooier. Daar waren de objecten in het spel wel minder gedetailleerd naar mijn inzien, maar dit spel heb ik zelf nog niet gedaan. Trouwens hoe duur is het?

Geplaatst:
Ik ken het niet, maar het lijkt me wel mooi. Ik heb een ander spel dat gaat ook over de Romeinen. Praetorians, die vind ik denk ik toch wel mooier. Daar waren de objecten in het spel wel minder gedetailleerd naar mijn inzien, maar dit spel heb ik zelf nog niet gedaan. Trouwens hoe duur is het?

preatorians ken ik volgens mij ook wel, die heb ik is een keer eventjes gespeeld op een slome pc dus die vond ik niet zo mooi. Maarjah, het ging ook zo sloom :lol: mischien is ie wel leuk hoor, maar rome total war is echt mooi ;)

Geplaatst:

De screens zien er mooi uit.

Maar ik ben niet zo'n fan van de middeleeuwen.

Geef maar mij gewoon lekkere tanks!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...