-->nick<-- Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Is er een mogelijkheid om hele dunne kavels te downloaden zonder huis (ik heb gezocht maar vondt niets ) Met dunne kavels bedoel ik kavel die maar 3 of 4 hokjes breed zijn om bijv dunne rijtjes huizen te maken? En is er dan ook een cheat die er voor zorgt dat je tot de zijkant van het kavel kunt bouwen want normaal kun je 3 hokjes buiten de kant al geen muur meer neerzetten. Als iemand het antwoordt weet, alvast bedankt Reageren
joppie Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 hey, Een cheat: move_objects on (kweet niet cker of ie ook dat doet maar dat met je maar ffjes proberen) En over de kavels... ik ken zelf alleen de kavels in de breedte... maar die bedoel je cker niet? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 hey,Een cheat: move_objects on (kweet niet cker of ie ook dat doet maar dat met je maar ffjes proberen) En over de kavels... ik ken zelf alleen de kavels in de breedte... maar die bedoel je cker niet? Move_objects on werkt niet dat had ik al geprobeert en ik bedoel hele dunne kavels die hooguit 3 a 4 hokjes breed zijn. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Weet echt niemand het antwoord? Reageren
Timske Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Move_objects on helpt niet, je kan geen kavels downloaden [3 bij 4] Zet anders een lange dunne kavel neer helpt ook PM me als het niet lukt ofso Reageren
js007 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Is er een mogelijkheid om hele dunne kavels te downloaden zonder huis (ik heb gezocht maar vondt niets )Met dunne kavels bedoel ik kavel die maar 3 of 4 hokjes breed zijn om bijv dunne rijtjes huizen te maken? En is er dan ook een cheat die er voor zorgt dat je tot de zijkant van het kavel kunt bouwen want normaal kun je 3 hokjes buiten de kant al geen muur meer neerzetten. Als iemand het antwoordt weet, alvast bedankt je kan toch vanaf 2 hokjes van de zijkant niet meer bouwen Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Welke sims heb je? Met mijn oude sims deluxe +uitbrijdingen werkte move_objects on wel gewoon. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vrees dat het zal niet lukken zijn. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Is er een mogelijkheid om hele dunne kavels te downloaden zonder huis (ik heb gezocht maar vondt niets )Met dunne kavels bedoel ik kavel die maar 3 of 4 hokjes breed zijn om bijv dunne rijtjes huizen te maken? En is er dan ook een cheat die er voor zorgt dat je tot de zijkant van het kavel kunt bouwen want normaal kun je 3 hokjes buiten de kant al geen muur meer neerzetten. Als iemand het antwoordt weet, alvast bedankt Ik vind het sowieso een heel vreemd probleem aangezien ik gewoon tot aan de rand kan bouwen bij de Sims 2. Ik heb alle uitbreidingen dus daar kan het volgens mij niet echt aan liggen. Aangezien ik ze allemaal 1 voor 1 heb gekregen. En nooit niet bij de rand heb kunnen bouwen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Is er een mogelijkheid om hele dunne kavels te downloaden zonder huis (ik heb gezocht maar vondt niets )Met dunne kavels bedoel ik kavel die maar 3 of 4 hokjes breed zijn om bijv dunne rijtjes huizen te maken? En is er dan ook een cheat die er voor zorgt dat je tot de zijkant van het kavel kunt bouwen want normaal kun je 3 hokjes buiten de kant al geen muur meer neerzetten. Als iemand het antwoordt weet, alvast bedankt Ik vind het sowieso een heel vreemd probleem aangezien ik gewoon tot aan de rand kan bouwen bij de Sims 2. Ik heb alle uitbreidingen dus daar kan het volgens mij niet echt aan liggen. Aangezien ik ze allemaal 1 voor 1 heb gekregen. En nooit niet bij de rand heb kunnen bouwen. Dat is enigzins vreemd, ik kan het namelijk ook niet. Nu vormt het voor mij niet zo'n probleem (Het discje ligt al maanden stof te happen in m'n kast), maar het is toch wel opzienbarend dat het bij de een wel kan, en bij de ander niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.